New Salem
Actieforum heeft een probleem met de gebruikers namen. Als jou naam niet wil zet er dan een cijfer voor je kan hem later in je profiel wijzigen.
New Salem
Actieforum heeft een probleem met de gebruikers namen. Als jou naam niet wil zet er dan een cijfer voor je kan hem later in je profiel wijzigen.
New Salem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~I'm nice... Sometimes~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimedi dec 27, 2011 9:10 am

Logan liep langs een smalle trap naar beneden. 'Voor de volgende keer, zoek een buurt met betere keldertjes, het zou een wonder zijn als ze nog niet dood gevroren was.' Mompelde Logan inzichzelf. Hij opende de houte deur en sloot die daarna weer achter zich dicht. Het was een klein donker keldertje waar hij in beland was. Niet dat hij last had van het donker. Hij kon genoeg zien, om het meisje dat voor hem op de grond zat te beven. Of hij wilde dat ze beefde van angst, maakte hem niet uit.
'Ik heb liever mijn bloed warm op 37 graden.' Mompelde hij er nog achteraan voordat hij verder liep. Er stonden kaarsen met lucifers naast het meisje. Hij had uit geblazen toen hij weg ging om de stad in te gaan. Op zaterdag avond liepen er nog beste leuke meisjes rond, waar hij graag zijn tanden in zou willen laten zinken. Helaas zou het te erg opvallen als hij er meer dan twee zou vermoorden per maand. En dan moest je ook nog op letten wie je vermoorden. Als ze toevallig te veel vriendinnen had wist ook meteen de halve stad dat er een van uit gemoord. Nee daarom hield Logan zich liever bezig met meisje die bijna geen vrienden hadden. Niet alleen omdat ze veel makkelijker zijn om bevriend mee te raken omdat ze hopeloos zijn. Maar ook omdat niemand naar ze ging zoeken. Iedereen was alleen maar bezig met hoe erg het wel niet was. Hij grijnsde lichtjes en knipte het felle licht aan dat het keldertje nu verlichten. Hij grijnsde nog breder toen het meisje dat voor hem op de koude grond lag. Haar bloed smaakte als een zoette toffee die voor het eerst als klein kind kreeg. Hij likte zijn lippen af bij het idee en beet daarna op zijn onderlip. De fles conjac die hij in zijn handen zetten hij aan zijn lippen en dronk met een grote teug van de fles. Hij ging voor het meisje zitten en zetten de fles conjac naast hem neer.

'He dooie!' Riep Logan tegen het meisje. Hij had haar drie dagen geleden ontmoet. Nicki was haar naam, ze zat alleen in een koffie tentje. Best grappig, hij ging alleen maar koffie bestellen om niet zo koud aan te voelen. Hij zag haar zitten aan een van de tafeltjes. Haar blik zei al genoeg en haar houding vulde de rest in. Hij grijnsde bij die gedachtte, het deed iets met hem als meisjes zo keken. Ze was aan het wachtten op een vriendin die niet was op komen dagen. Hij ging bij haar zitten en raakte al snel met haar aan de praat. God, wat was ze hulpeloos en hij praatte haar nog wel verder die diepte in. Ze zat met tranen in haar ogen aan het tafeltje. Toen zag hij zijn kans, hij bood haar aan om bij hem wat te komen drinken. Ze keek verbaasd op en knikte meteen ja. Heerlijk als mensen te snel beslissingen namen zonder er echt over na te denken wat er misschien kon gebeuren. Logan had haar meegenomen naar zijn -tijdelijke- huis. Iets hij niet had gezegd, hij zou natuurlijk niet meteen met de deur in huis vallen en met een groot lichtjesparade laten zien dat hij vampier was. Nee dat kwam wel als ze eenmaal binnen was. -De lichtjes parade waarschijnlijk niet want de enegrie rekening was niet betaald-. Toen hij eenmaal de deur had gesloten greep hij meteen zijn kans. Als hij had geweten dat ze zo geschreeuwd had, had hij haar eerst wel bewusteloos geslagen. Ach ja, dat deed er niet toe, haar bloed smaakte goed. Beter dan goed zelfs. En nu zat ze hier met haar hulpeloze gedrag. Hij zou haar ook verlopig niet laten gaan.

Hij gleed met zijn ogen langs haar nek waar de bijtwonden van hem bevonden. Hij rook haar bloed. Hij greep naar de fles conjac die naast hem stond en zetten de fles aan zijn lippen. Hij nam nog een teug en zetten de fles toen weer neer.
'Gelukkig houd de drank de dorst tegen, anders had ik je al lang leeg gezogen.' Grijnsde Logan. Niet dat het blonde meisje in het steegje genoeg was, haar bloed was gewoon niet lekker genoeg en haar vriendje was behoorlijk irritant. Hij had niet eens de moeite genomen om zijn bloed te proeven. Hij had hem gewoon zijn nek omgedraaid.

[Nicki]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimedi dec 27, 2011 9:38 am

Nicki luisterde angstig naar de geluiden die ze hoorde. Kwam hij er aan? Zo ja wat zou hij nu doen? Zou hij weer haar bloed drinken? Nicki rilde al bij het idee. Alles begon een paar dagen geleden. Nicki had geen enkele idee hoe laat het nu was of hoe lang ze hier zat. Ook wist ze niet of het nu dag of nacht was. Oké even terug naar een paar dagen geleden waar ze Logan leerde kennen. Nicki had met haar beste vriendin af gesproken in een koffie tentje en dat terwijl ze geen koffie lusten. Haar vriendin genaamd Amber kwam niet op dagen. Logan was bij haar gaan zitten en dit was de eerste jongen in jaren die zo lief was. Waarom was ze ook zo dom geweest om ja te zeggen toen hij vroeg of ze mee ging naar zijn huis. Eenmaal daar voelde ze de tanden in haar nek boren en toen ze wakker werd lag ze hier. Sinds die ene keer kwam hij vaak langs. Nicki liet haar vinger over de littekens gaan. Ze hoorde hoe de deur los ging. Nicki keek tussen haar haren door naar Logan die binnen kwam.

'Ik heb liever mijn bloed warm op 37 graden.' Nicki had zin om wat te zeggen maar ze hield zich in. Ze dacht eindelijk van haar ouders af te zijn. En nu had ze hem. Ook al sloeg Logan haar niet toch martelde hij haar. Nicki kneep haar ogen dicht toen het felle licht in haar ogen scheen. Ze nam de moeite niet eens om op te kijken. Ze wist wie het was. En ze wist wat hij hier kwam doen. Toen ze dan eindelijk toch op keek zag ze Logan voor haar. Ze keek toe hoe hij op zijn hurken ging zitten en de fles met drank op de grond zette. Zou ze er naar grijpen en hem er mee op de kop slaan. Al wist ze dat dat niet zou helpen. Ze wist dat hij daar door niet neer viel. Nicki bleef naar de fles kijken tot dat Logan hem op pakte.

'He dooie!' Nicki's blik veranderde van angst naar kil. Hoe durfde hij dooie te zeggen terwijl hij het zelf was. "Mag je wel spotten met wat je zelf bent" Nicki keek Logan voor het eerst sinds de tijd dat ze hier zat aan. Had ze maar een manier dat ze hier uit kon komen. Maar nee die had ze niet. Die had ze verdomme niet.
'Gelukkig houd de drank de dorst tegen, anders had ik je al lang leeg gezogen.' "Had je dat maar gedaan dan was ik hier niet meer" Siste ze. Terwijl ze om zich heen keek. Plots liet ze haar blik naar de kaarsen en de lucifers gaan. Ze keek even naar Logan en greep er naar. Ze probeerde zo snel als ze kon een lucifer er uit te halen en aan te steken. Maar het lukte niet. Het lukte verdomme niet. Nicki streek nog een keer langs het doosje en hoop was op haar gezicht te lezen. Ze gooide het naar Logan toe in hoop dat het Logan zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimedi dec 27, 2011 10:14 am

"Mag je wel spotten met wat je zelf bent" Percy grijnsde en gleed lichtjes met zijn tong over zijn onderlip. Hij schudden daarna zachtjes zijn hoofd. Ah ergens had ze wel gelijk, spotten met wat jezelf bent is nooit handig, maar wel leuk. 'Sorry hoor, ik wist niet dat je, je zo druk om me maakte.' Grijnsde hij naar haar. Natuurlijk maakte ze zich niet druk om hem, maar hij zou wel doen alsof. "Had je dat maar gedaan dan was ik hier niet meer" Hij schudden zijn hoofd en glimlachte alleen nog naar haar. 'Liefje, ik zou je nooit vermoorden. In elk geval niet nu. Ik moet ook eten, net zoals jij en iedereen. Alleen als ik eten nodig heb kan ik niet even naar de supermarkt of de snackbar op de hoek. Ik heb een levend mens nodig. En wees blij als ik jouw in leven hou, hoef ik maar twee mensen in de maand te vermoorden. Zo kan ik ook langer op een plek blijven.' Zei hij en deed net alsof hij tegen een klein kind praatte. Hij keek toe hoe het meisje de lucifers pakte. Als hij niet dood was, dan had hij zich dood gelachen. Toen ze uiteindelijk de lucifer naar hem gooide trapte Logan hem uit met zijn schoenen. 'Lucht het op?' Vroeg hij en trok een wenkbrauw op. Sommige mensen hadden echt geen manieren. Nodige je ze uit als gast maken ze nog een troep van je huis ook. Hij was binnen een seconde of misschien nog wel sneller recht voor het meisje en hield zijn gezicht nog maar een paar centimeter bij die van haar vandaan. Haar donker bruine ogen liet de kille blik in Logan's ogen verzachtte. Het arme meisje had er ook niet om gevraagd om meegenomen te worden door vampier. Hij had er ook niet om gevraagd om mee genomen te worden door vampier. Dus waarom zou hij medelijde hebben met dit hopeloze geval. Hij scheurde zijn blik van haar bruine ogen en gleed met zijn blik naar haar nek. De wonden in haar nek waren nog lichtjes aan het bloedden. Hij had haar dan ook bloeddend achter gelaten vanmiddag. Hij drukte zijn lippen tegen haar hals en liet daarna zijn tanden in haar hals bijten.

Hij dronk het warme bloed en liet Nicki daarna los. Hij zou nu niet te veel van haar drinken anders zou ze het niet overleven. Hij streek een pluk haar achter haar oor, zodat haar, haar niet in het bloed zou vallen. Hij keek haar weer aan in haar bruine ogen en glimlachte alleen nog zwakjes naar haar. 'Je zou bijna zeggen dat je bloed bijzonder.' Fluisterde hij en liet een grijns over zijn lippen komen. Kon je het zelf geloven, haar bloed en bijzonder. Elk meisje dat zo hulpeloos was smaakte zo lekker. Vaak omdat ze nog onschuldig waren, nou onschuldig, deze hier probeerde hem net nog te vermoorden met een lucifer. Hij liet zijn tong over zijn lippen glijden en keek naar de lippen van Nicki. Hoeveel jongens zouden die lippen geproefd hebben? Hij keek Nicki weer aan in haar bruine ogen en liet Nicki zich verdwalen in de zijne. 'Vertel eens Nicki, nu we toch zo op elkaars lip zitten -hij grijnsde voor kort en richtte zijn volle aandacht weer op Nicki- kunnen we natuurlijk volkomen eerlijk tegen elkaar zijn, niet waar?' Vroeg hij op een zoette toon. 'Hoeveel jongens hebben mogen genieten van jouw lippen?' Vroeg hij op een dwingende toon. Haar pupillen werden groot en daarna klein. Het had gewerkt, ze moest nu wel antwoorden op zijn vraag en nog eerlijk antwoorden ook. Hij keek naar haar lippen en toen weer naar haar ogen. 'Zoen mij.' Zei hij op dezelfde dwingende toon.

-Oke laat Logan niet falen, is niet goed voor zijn imago >.<-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimedi dec 27, 2011 11:49 am

'Sorry hoor, ik wist niet dat je, je zo druk om me maakte.' Nicki keek hem boos aan. "Ach hou toch je bek" Siste ze naar hem. Het liefst sloeg ze hem maar toch hield ze zich in. Aangezien hij toch sterke was dan haar. 'Liefje, ik zou je nooit vermoorden. In elk geval niet nu. Ik moet ook
eten, net zoals jij en iedereen. Alleen als ik eten nodig heb kan ik
niet even naar de supermarkt of de snackbar op de hoek. Ik heb een
levend mens nodig. En wees blij als ik jouw in leven hou, hoef ik maar
twee mensen in de maand te vermoorden. Zo kan ik ook langer op een plek
blijven.'
"Nooit gehoord van de bloedbank" Siste ze weer. Had hij daar dan nog nooit van gehoord ofzo? Hallo hoe dom kon je zijn. 'Lucht het op?' "Wat denk je zelf" Gromde ze boos.

Nicki schrok lichtelijk toen Logan voor haar stond. Ze rilde van de kille blik die naar haar keek. Nicki voelde ergens hoop toen Logan's ogen verzachte maar helaas al snel voelde ze de tekende pijn in haar hals weer. Nicki kon het niet laten en gilde het uit van de pijn. Er kwam tranen in haar ogen maar ze vertikte het om te huilen. Nicki probeerde Logan weg te duwen maar hoe meer hij van haar bloed dronk hoe slaper ze zich voelde. Uit eindelijk trok Logan zich weer terug. Woedend keek ze hem aan. Nicki liet haar blik over de omgeving gaan maar zag niet meer dan de fles drank de kaarsen en de lucifers. Hoe kwam ze hier ooit levend uit?

Nicki rilde al weer toen Logan haar haar achter haar oor streek. Waarom bleef hij gewoon niet van haar af? Waarom ging hij nu niet weg nu hij had wat hij wou. 'Je zou bijna zeggen dat je bloed bijzonder.' Nicki keek hem raar aan. Hoe kwam hij daar nou weer bij. Haar bloed en bijzonder. Kom op bloed smaakte gewoon vies naar ijzer. En dan zit meneer de bloedzuiger te verkondigen dat haar bloed bijzonder was? Nicki merkte hoe Logan naar haar lippen keek. Uit angst zoog ze haar lippen naar binnen en keek hem aan. Hij wou niet meer toch? Nee dat kon gewoon niet. Hij kon haar niet willen. Zelfs haar ouders wouden haar niet.

'Vertel eens Nicki, nu we toch zo op elkaars lip zitten kunnen we
natuurlijk volkomen eerlijk tegen elkaar zijn, niet waar?'
Nicki zei helemaal niks maar keek hem helemaal niet aan. 'Hoeveel jongens hebben mogen genieten van jouw
lippen?'
Wat was dat nou weer voor een vraag. Maar zonder er ook maar erg in te hebben antwoordde ze. "Een. Maar niet dat het echt mocht" Sprak ze. Dit deed haar terug denken aan zeven jaar geleden. Haar ouders misshandelde haar al sinds haar eerste maar toen ze 16 was begon haar vader andere dingen met haar te doen. Hij begon haar te zoenen dwingend in het begin liet ze het niet toe en stribbelde ze tegen. Maar later leerde ze het gewoon te laten gebeuren. En dat enkel in haar hoofd een knop om te draaien. "Het was mijn vader" Sprak ze zachtjes. Zonder ook maar te merken rolde er een paar tranen over haar wangen.

'Zoen mij.' Nicki walgde het omdat te doen maar toch boog ze naar voren waarna ze haar lippen liefde vol op de zijne drukt. Nicki legde een hand in zijn nek en de andere wou ze om zijn lichaam heen slaan. Tot dat ze op een idee kwam. Nicki likte met haar tong over de lippen van Logan en drong naar binnen met haar tong om vervolgens lichtjes met zijn tong te spelen. Daarna pakte ze de fles sloeg die tegen de grond kapot en drukte de kapotte stuk met al haar kracht in zijn rug waarna ze zich snel los maakte van hem en naar de deur toe rende.

Wonder boven wonder kreeg ze die los. Nicki rende de kelder uit te trap op. Ze dacht maar aan een ding en dat was weg wezen hier. Maar toen ze eenmaal boven was struikelde ze en voelde iets breken in haar been. Gillend viel ze op de grond en greep naar haar enkel. Nicki wist dat ze niet lang meer had daarom probeerde ze op te staan maar het lukte niet. Er zat er maar een ding op en dat was kruipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 1:43 am

"Het was mijn vader" Oke die zag Logan niet aan komen. Wie zoende nou in hemelsnaam zijn kind? Hij voelde de lippen van Nicki op de zijne, op de een of andere manier was het toch niet wat hij verwachtte. Misschien kwam het wel omdat hij wist dat haar vader haar gezoend had. Of misschien wel omdat ze toch niet zo goed kon zoenen als hij dacht. Dat faalde best wel, misschien moest hij voortaan toch wat geduldiger zijn. Hij hoorde het glas dat gebroken werd door Nicki, als hij wilde had hij haar tegen kunnen houden en haar nek kunnen opdraaien. Aan de anderen kant had hij het ook wel verdient dat ze hem met het glas tegen zijn rug sloeg. Hij liet haar los en liet haar eigenlijk gewoon gaan. Hij trok het glas uit zijn rug en voelde hoe de wonden op die het glas achter had gelaten geneesde. 'Hmmm.' Mompelde Logan terwijl hij naar het conjac keek dat over de stenen vloer gleed. 'Best zonde van de drank.' Zei hij droogjes en liet de scherven vallen. Een harde klap boven gaf Logan het teken dat Nicki was gevallen en het gekraak dat hij hoorde liet duidelijk merken dat ze iets gebroken zou hebben. Hij zuchtte dramatisch en stond op. Binnen een paar seconde stond hij voor Nicki en leunde hij tegen de deur post. 'Je zou bijna zeggen dat we in een slechtte horror film zijn belandt.' Grijnsde hij naar Nicki die kruipend over de grond ging. Aan haar enkel te zien was die gebroken. Hij schudden zachtjes zijn hoofd en ging door zijn knieeen. 'Oke, ik zal je helpen. Alleen als je mij beloofd mij nooit meer probeerd te vermoorden met een lucifer of een glas. Doe je het wel zorg ik er voor dat je lijk aan de boom hangt in je vaders tuin.' Zei hij alsof hij over het weer praten. 'Oke zo slecht ben ik nou ook weer niet. In elk geval zal je nooit meer het daglicht zien.' Grijnsde hij. Hij kwam dichterbij bij Nicki en tilde haar op, hij zorgde er voor dat haar been niet nog meer belast zou worden en hij liep naar de gang. Over de donkere overloop liep hij de trap op naar boven.

Boven aangekomen liep hij samen met Nicki in zijn armen de kamer binnen, waar een groot bed stond. Hij legde Nicki voorzichtig neer op het bed. Hij liep naar de kast die er stond en haalde daarn lucifers vandaan. Op het nachtkastje stonden twee grote kaarsen die hij aan stak. Daarna ruimde hij de lucifers weer op. Hij keek naar het touw dat in de kast lag en toen weer naar Nicki. Zou ze stom zijn om nu weg te rennen. Niet dat ze het kon met gebroken been, maar toch. Hij pakte het touw en liep terug naar Nicki. Hij pakte haar polsen vast en bond deze stevig vast. Daarna maakte hij het touw vast aan een van de bedspeilen. 'Voor als je toch in de verleiding komt, me aan te vallen. Kan dat nu niet meer.' Grijnsde hij. Het licht dat de kaarsen gaven was niet echt heel groot. Het kon, maar de helft van de kamer verlichten. Gelukkig kon het hier overdag vrij licht zijn en 's nachts goed donker. Logan verliet de kamer door een deur die grensde aan die kamer. Hij kwam terecht in een badkamer. Hij opende daar een paar kastje om te zoenen naar verband. 'Misschien had ik eerst de bewoners moeten vragen waar alles lag voordat ik ze vermoorde.' Zei hij droogjes terwijl hij het verband pakte. Hij liep terug naar de kamer waar Nicki lag. Voorzichtig rolde hij haar broekspijp op en verbond haar been strak. Waarschijnlijk zou het langer duren voor dat het genezen was, hij kon haar ook wat van zijn bloed geven, maar als ze dan dood zou gaan zat hij met haar op gescheept als Vampier. Hij was zelf ook zo vampier geworden. 'Als ik jouw was zou ik stil blijven liggen.' Zei hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 2:11 am

Het duurde langer dan ze verwacht had voor dat Logan voor haar stond. En de opmerking kwam al helemaal slecht in haar op. 'Je zou bijna zeggen dat we in een slechtte horror film zijn belandt.' "Was dat maar zo want dan was alles nep" Nicki wist dat Logan haar toch niet liet gaan. Ze ging zitten en kreunde van de pijn. Nicki wreef over haar enkel en haar gezicht vertrok. Nicki keek Logan aan toen hij door zijn knieën ging. 'Oke, ik zal je helpen. Alleen als je mij beloofd mij nooit meer
probeerd te vermoorden met een lucifer of een glas. Doe je het wel zorg
ik er voor dat je lijk aan de boom hangt in je vaders tuin.'
"Ik kan niks beloven" Antwoordde ze alleen maar. Nicki liet een klein gilletje horen toen Logan haar op pakte. Aarzelend sloeg ze haar armen om zijn nek heen en keek hem aan. Hij had wel gevoelens ergens diep van binnen. Nicki keek te lang naar Logan om te kunnen zien waar hij heen liep. Maar plots voelde ze iets zachtjes onder haar. Nicki stibbelde niet eens tegen en keek naar wat Logan deed.

Nicki keek toe hoe Logan de kaarsen aan deed. Daarna keek ze de kamer rond en zag een fotolijstje. Waarschijnlijk van de vorige bewoners. Nicki glimlachte lichtjes toen ze een baby zag. Maar al snel verdween haar glimlach. Logan had het kindje vast en zeker vermoord. Plots voelde ze hoe Logan haar polsen pakte en die aan elkaar maakte. Nicki probeerde tegen te stribbelen maar toen ze haar enkel weer voelde bleef ze plots stil liggen. 'Voor als je toch in de verleiding komt, me aan te vallen. Kan dat nu niet meer.' "Haha" Antwoordde ze droog. Ze keek hem naar en zuchtte. Waarom moest hij haar nu hebben. Wat was er nou zo bijzonder aan haar. Niks toch? Ze had al een kut leven en door dit werd alles erge. 'Misschien had ik eerst de bewoners moeten vragen waar alles lag voordat ik ze vermoorde.' Nicki rilde bij de gedachten dat hij dat armloze ding had vermoord. Vol afschuw keek ze hem aan toen hij terug kwam.

Nicki rilde toen Logan haar broek omhoog deed. Toen ze zijn vingers tegen haar huid aan voelde kreeg ze kippenvel. Nicki keek naar de handelingen van Logan toen hij haar been in verband deed. Nicki beet op haar lip toen Logan de verband strak trok. Ze voelde haar maag knorren en nu pas voelde ze ook hoe droog haar mond was. Ze vroeg zich af of ze Logan kon vragen of ze wat water mocht. En misschien wat te eten. Nicki keek naar haar handen en zuchtte.
"Logan?" Fluisterde ze zachtjes en keek naar hem. "Zou ik misschien mogen drinken" Vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 2:28 am

"Logan?" Logan keek op naar Nicki, nha zo bang was dus ook niet voor hem anders had je nooit om drinken gevraagd. Hij grijnsde en knikte daarna. Hij liep weer naar de badkamer, er stond een glas op de wastafel. Hij spoelde die om en deed er daarna water in. Man hij leek wel een watje zo, misschien moest hij toch maar weer eens wat angst aanjagend gaan doen. Hij liep terug naar Nicki en zetten het glas naast haar neer op het nachtkastje. Hij grijnsde voor kort even en ging daarna bij het raam staan. Hij keek naar de donkere lucht die buiten te zien was. De tuin van de familie was vrij groot, er stonden verschillende kleine speel toestelen voor het kind dat hier ook had gewoont. Hij keek even naar Nicki en trok een wenkbrauw op. 'Moet je niet iets drinken?' Vroeg hij en keek naar het glas dat op het nachtkastje stond. Natuurlijk kon ze er niet bij omdat ze vast gebonden zat, maar hij vond het wel leuk om te zien hoe Nicki vol verlangen naar het water keek. Waarschijnlijk zou ze nog eerder verliefd worden op het water dan op hem. Niet dat hij liefde nodig had, maar het idee was wel leuk. Hij keek weer naar buiten en beet op zijn onderlip. Hij liet die al gauw met rust en liep terug naar het bed. Hij ging aan de andere kant van Nicki op het bed zitten.

'We hebben alleen wel een probleem.' Zei hij luchtig en leunde tegen de muur aan, waar het bed tegen aan stond. 'We hebben, maar een bed. Aangezien ik niet van plan ben om in een doodskist te gaan slapen zullen we het bed moeten delen. Tenzij je koude vloer van de kelder nu al mist, mag van mij daar ook gaan liggen.' Grijnsde hij. Niet dat hij veel slaap nodig had, of liever gezegd helemaal niet nodig had. Maar hij wist dat Nicki zou flippen als ze eraan moest denken dat hij zogenaamd naast haar zou slapen. Hij grijnsde kort en keek naar de foto's die aan de muur hingen. Hij had de ouders van het kleine kindje vermoord, maar het kindje zelf niet. Die had hij ergens bij een huis als vondeling neer gelegd. Nou ja, dat dacht hij. Logan kon er nog wel eens last van hebben dat hij denkt dingen te doen, maar uiteindelijk niet gedaan heeft. Toen hij de volgende dag het kleine kinder lijkje zag liggen in het wiegje trok hij een behoorlijk vies gezicht. Dat was niet echt aardig, maar ja. Logan keek opzij naar Nicki en grijnsde. 'De bewoners waren best vriendelijk, ze lieten mij naar binnen omdat ik ze vertelt had dat ik gevlucht was voor mijn vader en mijn moeder. Ze vonden mij zo zielig dat ze binnen gelaten hadden. Nou ja of ze me echt geloofde weet ik niet. Ze lieten mij binnen dat was het belangrijkst.' Grijnsde hij en keek weer voorzich uit naar de fotolijstjes die op de muur hingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 2:45 am

Nicki was lichtelijk op gelucht toen Logan naar de badkamer toe kwam en later terug kwam met water. Maar helaas liet hij haar niks drinken. In plaats daarvan zette hij het op het nacht kastje. Nicki keek er verlangend naar en probeerde haar handen los te krijgen maar het lukte niet. Ze keek woedend naar Logan. Wat een eikel. Nicki probeerde dichter bij te komen maar dat lukte echt niet. Een zucht verliet haar lippen en ze bleef naar het water kijken. 'Moet je niet iets drinken?' Nicki negeerde Logan en bleef naar het water kijken. Kom hier rot glas. Dacht ze een paar keer in haar gedachten. Nicki deed haar ogen dicht en daarna weer los. Verbaast keek ze naar het glas. Stond hij nu dichter bij? Nee dat kon niet. Nicki keek naar Logan die nog steeds bij het raam stond. Hij kon het ook niet gedaan hebben. Nicki boog naar voren en kon er nu net bij komen. Ze pakte het glas tussen haar tanden en sloeg die achter over. Nicki slokte zo veel mogelijk naar binnen maar de rest viel uit het glas op haar shirt. Nicki gooide het glas op bed en keek naar haar shirt.

Shit nu was haar shirt door weekt en was haar bh zicht baar. Maar ook haar litteken was nu duidelijk zicht baar. Nicki zuchtte al weer en had spijt dat ze gedronken had. Maar toch was ze blij dat ze het gedaan had. Nicki hoorde Logan's voet stappen en keek op. Ze zag hem naast haar zitten op het bed en schoof wat weg. 'We hebben alleen wel een probleem. We hebben, maar een bed.
Aangezien ik niet van plan ben om in een doodskist te gaan slapen zullen
we het bed moeten delen. Tenzij je koude vloer van de kelder nu al
mist, mag van mij daar ook gaan liggen.'
"Jij hebt een bed" Verbeterde ze hem. Nicki dacht na. Zou ze liever in de kelder slapen of hier. Het was hier een stuk warme en ze lag ook een stuk zachter. "Ik deel hem liever dan dat ik terug ga naar die kelder" Nicki keek Logan strak aan. Ze was van plan om zich niet meer bang te maken voor hem.

'De bewoners waren best vriendelijk, ze lieten mij naar binnen omdat ik
ze vertelt had dat ik gevlucht was voor mijn vader en mijn moeder. Ze
vonden mij zo zielig dat ze binnen gelaten hadden. Nou ja of ze me echt
geloofde weet ik niet. Ze lieten mij binnen dat was het belangrijkst.'
Nicki luisterde naar hem en schudde haar hoofd. "Waarom heb je ze uit gemoord?" Nicki keek voor haar uit en dacht na. "Waarom ik" Nicki keek weer naar Logan en beet op haar lip. "Waarom moest je mij hebben. Wat is er nou zo bijzonder aan mij. En kom op zo lekker kan mijn bloed niet zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 3:07 am

Logan keek naar Nicki, het glas lag op het bed. Hoe kon zij bij het glas? Hij gleed met zijn blik over haar lichaam, toen zijn ogen bij haar natte shirt waren liet hij zijn blik expres nog langzamer over haar lichaam glijden. Ze zat goed vast, ze kon nooit bij het glas komen. Aan de anderen kant maakte het hem niet veel uit, hoefde hij haar ook niet te helpen om te drinken. Alweer een klusje minder. Eigenlijk vond hij het wel jammer dat Nicki niet zo'n ophef maakte over het bed. Misschien kon hij nog wel iets anders verzinnen om haar gek te maken voor zo ver ze het nog niet was. "Waarom heb je ze uit gemoord?" Logan keek weer naar haar ogen en haalde zijn schouders op. 'Ze gingen moeilijke vragen stellen. Over waar ik vandaan kwam en wat ik hier kwam doen.' Zei hij droogjes en keek daarna weer voorzich uit. 'En ik had honger.' Zei hij er rustig achteraan. Hij sprong op van het bed en keek weer naar Nicki. 'Nou kom op niet zo dramatisch.' Zei hij met een op getrokken wenkbrauw. 'Wees blij anders had je ruzie gehad met je beste vriendin waarom ze niet kwam opdagen. En trouwens ik heb je gevraagd of je het leuk vond om bij mij wat te komen drinken. Dat jij nou zo'n hopeloos geval bent dat je meteen ja zegt zonder na te denken kan ik niks aan doen.' Zei Logan en hij raapte het glas op van het bed en legde die op een tafeltje wat in de hoek van de kamer stond. 'Niet alles is mijn schuld.' Zei hij.

Hij keek weer op naar Nicki en schudden zijn hoofd. 'Jouw bloed is heel lekker, liefje.' Zei Logen en hij kwam dichterbij. 'Ik denk dat elke andere vampier hetzelfde zou hebben gedaan als ik nu doe.' Zei hij en dat meende hij echt. De meeste vampiers deden dat als ze een persoon hadden die zulk zoet bloed had als Nicki had. Hij zelf was daar het levende bewijs van, Alyssa vond het anders maar veelste leuk om hem half leeg te zuigen en hem weer tot leven te wekken, tot dat het mis ging. Hij grijnsde naar Nicki. 'En niet elke vampier is zo aardig als ik, ik kende er eentje en die nam zijn persoon overal mee naar toe. Die lag bewusteloos op de achterbank en kon niks anders dan wachtten totdat hij opnieuw half leeg gezogen zou worden.' Nee Alyssa ging niet zachtzinnig te werk met hem, maar toch. uiteindelijk had hij het overleefd, gelukkig is hij wel een stuk slimmer dan Alyssa en hield hij zijn mond over de transformatie proces. En als Nicki echt half dood zou zijn, zou hij haar wel gewoon vermoorden. Er waren nog genoeg anderen meisjes die wel voor hem zouden vallen en net zo hopeloos waren als zij. Misschien nog wel hopelozer en misschien kon hij er nog wel een vinden die helemaal geen vrienden had. Logan grijnsde kwam nog dichterbij Nicki. 'Hoe close was jij samen met vrienden?' Vroeg hij op een lieve toon en grijnsde weer. 'Ik heb nog nergens in de stad gehoord dat ze je aan zoeken zijn.' En dat meende hij, normaal zou je al posters zien van de vermisde mensen of je zou het wel ergens opvangen in een cafe of zo. Maar hij had nog niks er over gehoord, alsof Nicki niet bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 3:31 am

'Ze gingen moeilijke vragen stellen. Over waar ik vandaan kwam en wat ik hier kwam doen.' "Oja tuurlijk en dan vermoord je ze maar" Nicki keek hem afkeurend aan. 'En ik had honger.' Nicki rolde met haar ogen en zuchtte. Bij hem zat iets niet goed. "En daarom vermoord je een gelukkig gezin met een kindje?" Vroeg ze hem. "Als ik zo als jou was dan zou ik het anders hebben aan gepakt" Nicki zou zeker geen gelukkige gezinnen uit elkaar halen. Maar mensen zo als haar ouders die zou ze dan gebruiken. 'Wees blij anders had je ruzie gehad met je beste vriendin waarom ze niet
kwam opdagen. En trouwens ik heb je gevraagd of je het leuk vond om bij
mij wat te komen drinken. Dat jij nou zo'n hopeloos geval bent dat je
meteen ja zegt zonder na te denken kan ik niks aan doen.'
Nicki had zin om hem wat aan te doen. Maar ze deed het niet. Nog niet. "Ik ben niet hopeloos. Je leek me alleen een leuke jongen. Als of jij niet met een lekker ding mee naar huis gaat." Hoe kon Nicki nu weten wat hij met haar zou doen. Niks toch?

Nicki keek toe hoe Logan het glas op pakte en die op een tafeltje neer zette. Nicki keek toe hoe Logan weer naar haar toe liep. Had hij niks anders te doen? 'Jouw bloed is heel lekker, liefje.' "Noem me geen liefje" Siste ze. Nicki was zijn liefje niet. En ze wou het ook nooit zijn. Toen Logan dichter bij kwam trok ze haar hoofd naar achteren zodat die niet te dacht bij die van Logan was. 'Ik denk dat elke andere vampier hetzelfde zou hebben gedaan als ik nu doe.' Nicki schudde haar hoofd en geloofde het niet. Ze wou het niet geloven. Zij kon niet zo lekker zijn. Dat kon gewoon niet.

'En niet elke vampier is zo aardig als ik, ik kende er eentje en die nam
zijn persoon overal mee naar toe. Die lag bewusteloos op de achterbank
en kon niks anders dan wachtten totdat hij opnieuw half leeg gezogen zou
worden.'
"Hmm laat me raden die persoon was jij?" Vroeg ze hem. Eigenlijk wist hij het zeker. Waarom zou hij anders dit doen. 'Hoe close was jij samen met vrienden?' Nicki haalde haar schouders op en beet op haar lip. "Niet zo heel close" Antwoordde ze simpel. 'Ik heb nog nergens in de stad gehoord dat ze je aan zoeken zijn.' Nicki bewoog haar enkel lichtjes en voelde helemaal geen pijn meer. Een klein glimlachje kwam in haar op.

Nicki trok haar benen zo ver mogelijk op en bleef Logan aan kijken. Ze stootte al haar kracht die ze had haar voeten tegen Logan's buik om hem weg te trappen. Nicki stond raar van te kijken toen ze voelde dat ze sterk was. Sterke dan ze ooit was. Dit kon toch niet. Nee ze dacht het alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 4:10 am

"Ik ben niet hopeloos. Je leek me alleen een leuke jongen. Als of jij niet met een lekker ding mee naar huis gaat." Logan lachte en schudden zijn hoofd. 'Sorry nee ik ga niet met elke leuke griet die ik zie mee naar huis. Ik kijk eerst of ik haar bloed kan gebruiken, pas daarna neem ik haar mee. En zie ik wel wat ik met haar doe.' Zei hij grijnsend en liet zijn blik nogmaals over het lichaam van Nicki glijden. Zijn grijns werd nog groter toen Nicki zei dat hij haar geen liefje mocht noemen. Dan doen we het juist. Hij zag hoe Nicki haar benen optrok. Hoe kon dat? Haar enkel was gebroken, die kon nu niet al genezen zijn. Ze wilde naar hem trappen, maar hij draaide zich een kwart slag zodat de voeten van Nicki net langs hem gingen. Hij maakte een klakkend geluidje met zijn tong vol afkering en keek toen naar Nicki. 'Als je elk leuke jongen zo behandelt snap ik wel dat je alleen zat in dat koffie tentje.' Zei hij droogjes en liep naar de kast. Er lag vast nog wel een stuk touw daar. Hij opende de kast deur en zocht. Waarom zouden mensen uberhaupt een stuk touw in de kast hebben liggen? Vroeg hij zichzelf af. Jammer genoeg lag er niets bruikbaars in de kast en draaide hij zich om naar Nicki. 'Volgens mij is het je geluksdag vandaag, helaas is er geen touw meer.' Zei hij en liep weer terug naar haar. Hij boog over haar heen en keek haar diep in haar ogen. Hij plaatste zijn handen langs het hoofd van Nicki en er zat nog maar een paar centimeter tussen hun gezichten. 'Maar ik weet wel wat anders.' Zei hij. Ook al had hij grote twijfel of het wel zou helpen. Zoals hij al eerder dacht, haar bloed was bijzonder. Niet alleen omdat het lekker smaakte, maar ook vanwege deze dingen.

Hij bleef diep in haar ogen staren. 'Je zult geen enkel agressief gedrag meer vertonen naar mij.' Zei hij dwingend en zag haar pupilen weer groter worden en daarna kleiner. Het moest geholpen hebben, net had het ook geholpen. Had ze ook de waarheid vertelt en hem gezoend. Hij bleef haar aankijken, misschien deels omdat hij bang was dat het niet geholpen had en hij nu elk moment haar nek om kon draaien. Maar ook deels omdat haar ogen hem in bedwang hielden. Niet dat hij plotseling gevoel kreeg voor dat ding dat onder hem lag, maar toch. Iets in haar ogen zeiden iets tegen hem, wat hem dwong haar aan te blijven kijken. Zijn eigen kille en sarcastische blik kon hij niet lang vast houden. Hij liet zijn tanden langs zijn onderlip glijden sloot daarna zijn mond. Uiteindelijk liet hij zijn blik los van die van Nicki en liep achteruit. Hij ging bij het raam op de brede vensterbank zitten en trok een knie op. Hij bleef Nicki wel aan kijken, maar zijn blauwe ogen stonden weer koud. Hij trok een wenkbrauw op keek weer naar buiten. 'Ja die persoon was ik.' Zei hij verveeld en beet daarna op zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 4:24 am

'Sorry nee ik ga niet met elke leuke griet die ik zie mee naar huis. Ik
kijk eerst of ik haar bloed kan gebruiken, pas daarna neem ik haar mee.
En zie ik wel wat ik met haar doe.'
"Ik ben niet zo als jou vieze bloedzuiger" Nicki's hoop werd minder toen hij op tijd weg was. Haar benen lagen naast het bed. En met moeite trok ze die weer op het bed aangezien ze steken in haar kuiten had. 'Als je elk leuke jongen zo behandelt snap ik wel dat je alleen zat in dat koffie tentje.' "Hmm hou je niet van hard" Vroeg ze hem liefjes waarna ze over haar lippen likte en haar borsten wat omhoog duwde. "Volgens mij wel want anders bind je me niet vast" Nicki's ogen volgde elke beweging die Logan maakte en hoopte zo dat er geen touwen meer in de kast lagen. En gelukkig lag daar ook niks meer.

'Volgens mij is het je geluksdag vandaag, helaas is er geen touw meer.' "Hmm tuurlijk is het mijn geluksdag. Eerst kus ik een jongen zonder mijn wil in en nog geen drie minuten later breek ik mijn enkel. En nu lig ik hier vast op bed." Nicki keek even naar haar handen en probeerde zich zelf los te maken. Daarna keek ze Logan aan. "Wat trouwens best opwindend is" Sprak ze met een sexy zachte stem.
'Maar ik weet wel wat anders.' Nicki keek hem met een scheef hoofd aan benieuwd wat hij nu ging doen. Toen hij dichter bij kwam keek ze hem in de ogen aan. 'Je zult geen enkel agressief gedrag meer vertonen naar mij. Nicki kon niks anders dan naar hem luisteren. Ze bleef hem in de ogen aan kijken en de kille blik werd wat minder maar het was niet helemaal weg.

Ook verscheen er een lichte glinstering in haar ogen terwijl ze verleidelijk op haar onderlip beet. "Kom op Logan als ik hier nog lang blijf laten we dan op zijn minst plezier maken" Een hele andere kant kwam in haar omhoog. Nicki trok zich zelf zittend en keek Logan verleidelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 6:23 am

Logan bekeek het hele toneel stuk die Nicki maakte vanaf de vensterbank. Best grappig dat ze zoveel moeite zou doen voor een beetje plezier. Ze heeft hem net al een paar keer geprobeerd te vermoorden of pijn te doen en nu zou ze wel anderen dingen willen. Hij grijnsde kwam over zijn lippen en hij schudden zijn hoofd. Was ze echt zo hopeloss of wilde ze gewoon hier weg? Het zou beide wel zijn kwam hij uit als conclusie. "Kom op Logan als ik hier nog lang blijf laten we dan op zijn minst plezier maken" Logan beet op zijn onderlip, een beetje plezier kon geen kwaad. Nicki kon hem niks doen, dat had hij haar beveelt, maar toch. Hij keek naar haar en stond uit eindelijk op. Langzaam zetten hij een stap in haar richting en bleef haar aan kijken. Waarom zou ze nu ineens wel willen? Ze noemde hem dan wel een lekkerding -iets wat hij graag hoorde van meisjes, niet dat hij het niet wist dat hij er best mocht wezen. Dat gebruikte hij dan ook maar al te graag- maar hij wist dat ze het niet meende. Uiteindelijk stopte hij voor het bed en keek neer op Nicki. Hij kon haar los maken, maar misschien had het niet gewerkt en zou ze alsnog iets gaan zoeken wat misschien wel dodelijker was voor hem. Of zou ze gewoon blijven en wachtten totdat ze een kans zag om weg te gaan. Zou hij haar ook laten gaan dan? Hij deed het bij elk meisje, hij wistte hun geheugen en liet ze gaan. Of hij vermoorden ze. Hij beet nadenkend op zijn onderlip. Hij kon altijd de een deal met haar maken. 'Laat ik het zo met je afspreken.' Zei hij alsof hij een kind de les wilde lezen. 'Ik zal het wat plezieriger voor je maken, maar dat moet je mij een ding beloven.' Zei hij nu normaal en hij ging bij haar op het bed zitten. 'Ik maak je los en jij doet mij niks, valt mij niet aan en probeerd mij niet te vermoorden. Dan zal ik iets aardiger voor je zijn en ik zal je laten gaan...' Zei hij tegen haar. 'Tegen die tijd die tijd dat ik je laat gaan zal ik je geheugen wissen, weet niks meer van mij dat je hier bent geweest en wat er is gebeurt. Deal?' Vroeg hij aan Nicki.

Zonder er verder over na te denken boog Logan naar voren om het touw om haar polsen los te maken. Na dat hij de knopen uit het touw had gehaald en had los gemaakt van haar polsen. Stond hij om het touw terug te leggen in de kast. 'En trouwens, je mag nu wel stoppen met je toneel stukje, ik weet dat je mij niet mag en dat wil ik ook graag houden zo.' Zei hij droogjes toen hij zich weer omdraaide naar Nicki. Dacht ze nou werkelijk dat hij er in zou trappen in haar act. Hij trapte er in anders had hij haar nu niet los gemaakt. Ja Logan je bent echt een angst aanjagende vampier van de eeuw. Hij schudden die gedachttes weg en liep weer terug naar de vensterbank. Hij ging daar weer zitten en keek weer naar buiten. Hij had zich mooi weet beet laten nemen door die griet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 6:42 am

Nicki keek toe hoe Logan naar haar toe liep. Het had gewerkt. Nicki beet op haar lip. Zou hij haar echt los laten? Nicki hoopte het zo graag. De touwen zaten best strak om haar polsen.'Laat ik het zo met je afspreken.' Nicki keek hem nieuwsgierig aan. Wat was hij van plan. 'Ik zal het wat plezieriger voor je maken, maar dat moet je mij een ding beloven.' Nicki knikte met andere woorden dan ze alles voor hem zou doen. 'Ik maak je los en jij doet mij niks, valt mij niet aan en probeerd mij
niet te vermoorden. Dan zal ik iets aardiger voor je zijn en ik zal je
laten gaan...'
"Ik zal je niet aan vallen. En vermoorden ook niet" Beloofde ze hem. 'Tegen die tijd die tijd dat ik je laat gaan zal ik je geheugen wissen,
weet niks meer van mij dat je hier bent geweest en wat er is gebeurt.
Deal?'
Weer knikte Nicki en zag Logan dichter bij komen. Ze rook de geur van zijn huid en even rilde ze. Wat rook hij lekker. Nicki schudde lichtjes haar hoofd en keek toe hoe Logan haar los maakte. Toen haar polsen eenmaal los waren wreef ze er over heen.

Ook al zat ze niet lang vast aan het bed toch was het zichtbaar. Nicki keek naar Logan die de touwen weg legde. 'En trouwens, je mag nu wel stoppen met je toneel stukje, ik weet dat je mij niet mag en dat wil ik ook graag houden zo.' "Het was geen toneelstukje" Antwoordde ze terwijl ze voorzichtig op stond om haar benen te strekken. Man wat voelde dit fijn. Nicki liep naar de deur van de kamer en zocht naar het licht knopje maar die deed het inderdaad niet. In plaats van weg te lopen liep ze weer terug. En zo bleef ze een tijdje lopen tot dat alles weer los voelde.

Nicki ging weer op bed zitten en staarde naar Logan. Plots bedacht ze zich wat. Wat haar misschien meer vrijheid kon geven. Nicki stond op pakte een van de kaarsen en liep naar Logan toe. Ze zette de Kaars op de kast en ging naast hem zitten en keek naar buiten. Zou ze het hem durven vragen? "Logan" Fluisterde ze. Waarna ze haar hem keek. "Ik weet dat dit raar gaat klinken maar ik wil een Deal sluiten" Nicki keek weer naar buiten en legde haar hoofd tegen het koude glas wat best wel fijn voelde.

"Ik beloof bij je te blijven zonder moeilijk te doen. En zonder ook maar een poging te proberen om te vluchten. Maar ik wil ook meer vrijheid. Ik snap dat je me niet vertrouwt." Fluisterde ze. Waarna ze naar hem keek. "Maar ik doe dit alleen als je mijn ouders vermoord" Nicki meende het. "We kunnen voor de buiten wereld doen dat ik wat met je heb of wat dan ook. Dat we zeg maar vrienden zijn. Maar alsjeblieft laat me naar buiten gaan. Ik haat binnen zitten" Nicki keek weer even weg maar daarna al snel weer terug. Ze boog naar voren en drukte dit keer vrijwillig haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 7:14 am

Logan keek toe hoe Nicki probeerde het licht aan te doen, hij had geen geld op dit moment dus kon het stroom ook niet betalen. Ze hadden hem afgesloten van het stroom. Niet dat hij het erg vond, alleen was zijn telefoon niet al te lang meer vol. Hij volgde Nicki die uiteindelijk naast hem kwam zitten en hem vroeg haar ouders te vermoorden. Hij kon er niks aan doen en schoot in de lach. Na dat hij uit gelachen was schudden hij zijn hoofd en keek Nicki aan. 'Dus als ik het goed begrijp moet ik jouw ouders vermoorden en dan zou je altijd bij mij blijven?' Vroeg Logan met nog een lach in zijn stem. Hij voelde de lippen van Nicki op de zijne en hij zoende haar terug. Daarn duwde hij haar zachtjes van hem af en kon een grijns niet onderdrukken. 'Sorry liefje, ik vermoord niet op commando.' Lachte Logan. Hij pakte de boven armen vast van Nicki en het maakte hem niet uit als hij haar pijn zou doen. 'Je zou toch echt met een beter deal moeten komen zal ik me er aan houden.' Zei Logan. Hij vond haar wel leuk, ja. Hoe kwam ze op het idee om een vampier te vragen om een deal te sluiten. 'Ik zal je meer vrijheid geven als je met een betere deal komt.' Grijnsde Logan.

Hij wilde zich niet te veel hechten aan Nicki of aan anderen meisjes. Dat leverde altijd problemen op. Hij keek weg van Nicki naar buiten en beet zachtjes op zijn onderlip. 'Waarom zou ik je ouders vermoorden, je vond toch dat ik vieze bloedzuiger ben, en dat je een gelukkig gezinnetje niet moet vermoorden.' Zei Logan Kil terwijl hij naar buiten bleef kijken. Hij wist ook wel dat het gelukkige gezin niet van toepassing was bij Nicki. Maar toch, hij had geen zin om eerst uit gescholden te worden en dan om een gunst gevraagd te worden, hij was geen hulpje.

-Yep hij is alweer niet heel goed xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 7:35 am

Nicki keek naar buiten en zuchtte. Ze had een fout gemaakt. Een hele grote fout. Hoe kon ze zo dom zijn omdat te gaan vragen. 'Dus als ik het goed begrijp moet ik jouw ouders vermoorden en dan zou je altijd bij mij blijven?' Nicki haalde haar schouders op en was licht verbaast dat Logan haar terug kuste. Nicki keek Logan aan toen hij de kus verbrak en zijn handen om haar armen voelde. 'Sorry liefje, ik vermoord niet op commando.' Ze rolde met haar ogen en zuchtte. Ze had echt een groot fout gemaakt. Ze wou er wat op zeggen maar zei niks. 'Ik zal je meer vrijheid geven als je met een betere deal komt.'

Nicki zuchtte en stond op. "Laat maar" Fluisterde ze. Nicki keek in de spiegel en zag haar, haren vettig op haar hoofd zitten. Iel ze moest echt douchen. Het boeide haar niet of het mocht van Logan maar ze liep naar de kast toe om te kijken of daar handdoeken in lagen. Ze pakte er twee uit en zag ook een jurkje. Die pakte ze ook maar. 'Waarom zou ik je ouders vermoorden, je vond toch dat ik vieze
bloedzuiger ben, en dat je een gelukkig gezinnetje niet moet
vermoorden.'
"Oja mijn gezin is zo gelukkig. Fijn hoor een vader die niet van je af kan blijven en je maagdelijkheid van je af neemt. O en wat dacht je van een moeder die er bij staat kijken. Heerlijk gelukkiger kunnen we niet zien" Siste ze. Waarna ze naar de douche liep en de deur dicht smeet. Daarna kleden ze zich uit en zette de douch aan. Nicki rilde toen ze onder de koude kraan stond. Het water stroomde over haar lichaam heen en daar door voelde ze zich toch iets fijner.

Nicki liet de tranen gaan toen ze terug dacht aan toen. Het liefst sloeg ze alles kort en klein maar ze hield zich in. Ze moest zich wel in houden. Want ze wist zeker dat Logan het zou horen. Toen haar tranen op waren stapte pas onder de douche vandaan. Nicki trilde van de kou. Ze had er niet langer onder moeten staan anders was ze misschien onderkoeld geraakt. Nicki droogde haar haren en daarna ook haar lichaam. Ze deed haar bh weer aan en deed ook het jurkje aan wat ze gepakt had en keek naar de bijtwonden in haar nek. Daarna liep ze de badkamer uit en liep weer naar de kast waar ze gelukkig ook een onderbroek vond. Ze deed die aan en ging op bed liggen. Ze hate het hier.

"Ik zou er maar voor zorgen dat je die rekeningen betaald want anders dan duurt het lang voor dat je bloed warm word" Mompelde ze. En rilde al snel weer van de kou. Hoe kon ze ooit een betere Deal verzinnen. Plots kwam ze op een idee. "Hmm misschien kan ik ander bloed voor je regelen" Fluisterde ze terwijl ze naar het plafond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 8:00 am

"Oja mijn gezin is zo gelukkig. Fijn hoor een vader die niet van je af kan blijven en je maagdelijkheid van je af neemt. O en wat dacht je van een moeder die er bij staat kijken. Heerlijk gelukkiger kunnen we niet zien" Logan zuchtte dramatisch toen Nicki de badkamer in liep. Oke het was ook wel een rot opmerking die hij maakte maar toch. Doe niet zo dramatisch het hele leven is nou eenmaal zo en daar kon je niks aan veranderen. Logan bleef gewoon zitten waar hij zat en bleef strak naar buiten kijken. Waarom zou hij haar uberhaupt vrijheid geven? Ze was ook weer niet zijn gevangen alleen zijn voedsel. Hij kon haar wel vrijheid geven, misschien was ze dan wel vriendelijker tegen hem. Kon hij meer voor elkaar krijgen en zou zichzelf misschien vrijwillig laten bijten. Hij schudden zijn hoofd, dat zou ze toch niet doen. En het zou ook minder leuk zijn als niet zou tegen stribbelen. Toen Nicki weer binnen kwam met een jurkje dat haar behoorlijk goed stond. Opnieuw liet hij een zucht over zijn lippen rollen toen Nicki verder ging met haar dramatische act.

Hij stond op van de vensterbank en ging op het bed zitten. 'Ander bloed?' Vroeg hij met een grijns. Ja natuurlijk dat was wat hij nodig had. Alsof hij een meisje naar ander bloed zou gaan laten zoeken en zelf alle lol zou missen? Hij schudden lachend zijn hoofd. 'Nee dat word hem ook niet, liefje.' Grijnsde hij en ging op het bed liggen. 'Laat ik het anders zo doen.' Bood hij aan en keek naar Nicki. 'Als ik jouw meer vrijheid geef, zal jij niet weg lopen en mij proberen te vermoorden. Ik zal kijken of aan geld kan komen om energie rekening te betalen. Als ik je genoeg vertrouw zal ik je naar buiten laten, dan alleen de tuin.' Zei Logan en hij keek naar het plafond. 'Je ouders kunnen niets doen want je bent hier, als alles goed gaat kan je gewoon normaal naar buiten. Ik heb eten en dat is het.' Maakte hij een korte samenvatting en maakte een geluid van afkering. Hij had zich opnieuw beet laten nemen door haar. Hij keek weer naar Nicki en zuchtte. 'Dan kan ik alleen nog als laatste aan je vragen dat je aan niemand vertelt wat ik ben of wat er met je gebeurt of waar je uithangt. Doe je dat wel vermoord ik dat lieve nichtje van je, waar je over sprak in je slaap.' Dreigde Logan met een luchtige stem en keek weer naar het plafond. 'Ik denk dat ik daar wel mee kan leven, zo'n deal. Jij niet? Liefje.' Hij sprak het woord liefje zo zoet uit dat het gewoon goor klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 8:33 am

'Nee dat word hem ook niet, liefje.' "Noem me niet zo" Gromde Nicki. 'Als ik jouw meer vrijheid geef, zal jij niet weg lopen en mij proberen
te vermoorden. Ik zal kijken of aan geld kan komen om energie rekening
te betalen. Als ik je genoeg vertrouw zal ik je naar buiten laten, dan
alleen de tuin.'
Nicki zuchtte en keek Logan met Tegen zin aan. "Oké wat jij wilt" Sprak ze. 'Je ouders kunnen niets doen want je bent hier, als alles goed gaat kan
je gewoon normaal naar buiten. Ik heb eten en dat is het.'
Het liefst sloeg Nicki haar armen om Logan heen om hem te bedanken maar dat deed ze niet.

'Dan kan ik alleen nog als laatste aan je vragen dat je aan niemand
vertelt wat ik ben of wat er met je gebeurt of waar je uithangt. Doe je
dat wel vermoord ik dat lieve nichtje van je, waar je over sprak in je
slaap.'
Nicki schrok toen hij over haar nichtje begon. Wat wist hij over haar. Zou hij haar echt vermoorden. Nee toch. Nee dat ging hij niet doen. Toch? Jezus man wat had ze gedaan. Was ze nou maar nooit met hem mee gegaan.

'Ik denk dat ik daar wel mee kan leven, zo'n deal. Jij niet? Liefje.' Nicki rolde met haar ogen en keek hem aan. "ik denk het" Fluisterde ze. Ze keek om naar Logan en zuchtte. Hij leek nog al zo'n leuke jongen. Om de een of andere manier kon ze merken dat hij honger had. Nicki ging zitten trok Logan ook op zodat hij zat. Daarna haalde ze haar natte haren uit haar nek en kwam dichter naar hem toe zodat zijn lippen al bijna de huid van haar nek raakt. "Doe je alsjeblieft voorzichtig? Mijn spieren doen zo pijn" Fluisterde ze waarna ze haar ogen sloot en op haar lip beet om niet te gaan gillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 9:23 am

"Doe je alsjeblieft voorzichtig? Mijn spieren doen zo pijn" Logan zuchtte zachtjes terwijl zijn lippen al bijna haar hals raakte. Hoe kon hij nou voorzichtig doen? Hallo! Voor je het nog niet opgevallen is, hij is vampier bijt in je nek dat doet gruwelijk veel pijn doordat zijn tanden door haar vel duwen. Sommige mensen waren echt niet slim. Trouwens hoe kon zij weten dat hij honger had? Hij wist het niet en het maakte hem eigenlijk ook niet uit, ze was akkoord gegaan met zijn deal. Dat was voor hem nu het belangrijkst, misschien hoefde hij Nicki niet de zoveel vrijheid te geven als hij gezegd had. Ze zou toch niets doen, haar blik in haar ogen zei genoeg toen hij over haar nichtje sprak. Hij zou dus altijd daar op terug kunnen vallen. Hij was wel blij met die hou vast, alleen moest hij eerst zien uit te vinden waar dat nichtje van haar zich bevond. Hij legde zijn hand tegen haar hals en drukte zijn lippen zachtjes tegen haar hals, daarna liet hij zijn tanden zinken in de huid van Nicki. Nicki zou die informatie niet zo maar geven, dus moest hij eerst haar vertrouwen zien te winnen zodat ze hem alles kon vertellen wat haar dwarszat. Zo kon hij achter alles komen wat haar dierbaar en was. En zo kon hij ook alles tegen haar gebruiken en er voor zorgen dat er niets kon gebeuren zonder zijn toestemming. Het warme bloed van Nicki gleed zijn mond binnen en hij dronk er gulzig van. Na een paar flinke slokken van haar warme zoette bloed, trok hij zijn tanden terug en drukte zijn lippen nogmaals tegen haar hals om het laatste beetje bloed dat opwelde uit de wond af te kunnen likken. Hij trok zich terug en haalde zijn hand van haar hals. Hij likte zijn lippen af waar de laatste bloed druppels van zijn lippen. Man wat was haar bloed lekker. Hij keek haar aan in haar ogen en glimlachtte zwakjes. 'Ik zou maar gaan slapen, het wordt over een paar uur licht.' Zei hij en stond op. Hij liep weer terug naar het raam en ging weer op de brede ventserbank zitten. Het glas voelde koud aan, dat voelde hij al vanaf hier, maar dat maakte hem niet uit. Hij keek naar Nicki en wende zijn blik daarna naar buiten.

Ja het was nu officeel, hij haatte haar. Misschien was haten een te groot woord, maar hij irriteerde zich wel aan haar. Ze kreeg alles voor elkaar wat een ander nooit bij hem voor elkaar zou krijgen. Maar hij zou haar wel terug pakken. Dacht ze nou echt dat hij zo gek was, om haar te veel vrijheid tegeven? Hij grijnsde kort en trok zijn gezicht weer normaal. Daar zou ze snel achter komen, dat het lang duurde voordat hij vertrouwen in haar had. Misschien wel zo lang dat ze misschien de buitenlucht zou ruiken als ze zo oud is en niet meer kan ruiken. En als ze zou tegen stribbelen was dat nichtje van haar een makkelijk doelwit. Misschien denkt ze dat hij het niet zou kunnen een klein meisje kunnen vermoorden. Gewoon zijn verstand op nul en niet meer over nadenken. Hij zou er wel iets om heen verzinnen voorzich zelf, net zoals bij dat babytje van dit gezin. Zo had hij al vele mensen vermoord. Het maakte hem niet uit hoe oud je was. Als je hem in de weg stond ging je er gewoon aan. Zo simpel is het nou eenmaal. Hij liet zijn tanden over zijn onderlip strijken en proefde nog een nasmaak van het zoete bloed van Nicki. Hij kon het nog steeds niet helemaal plaatsten, maar niet elk bloed smaakte zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 9:44 am

Nicki voelde zijn tanden in haar gaan en dit keer gilde ze niet. Wel beet ze hard op haar lip waar door haar lip kapot ging en er wat bloed naar buiten kwam. Nicki voelde hoe het bloed uit haar gezogen werd. Toen hij eindelijk klaar was voelde ze zijn lippen tegen de plek om het laatste restje bloed weg te halen. 'Ik zou maar gaan slapen, het wordt over een paar uur licht.' Nicki knikte alleen maar stond op om haar jurk uit te doen en kroop onder de koude dekens. Een hele tijd staarde ze voor zich uit. Nicki maakte zich klein om zo veel mogelijk warm te blijven. Na een tijde wakker te hebben gelegen viel ze toch in slaap.

De volgende ochtend werd ze vroeg wakker. Nicki probeerde te zitten wat nog maar net lukte. Zo moe als ze was stond ze op kleden zich aan en liep naar beneden. Nicki liep naar de keuken en deed de koelkast los. "Godver" Fluisterde ze toen ze zag dat de koelkast al weer leeg was. Nicki zuchtte en liep naar de deur. Dan maar boodschappen doen. Nicki legde de hand op de deur knop en plots kwam alles weer terug. Ze was niet thuis. Nicki trok haar hand terug en ging zuchtend op de trap zitten. Misschien kwam het omdat ze gedroomd had dat ze thuis was. Maar nee helaas. Nicki liep naar de kraan en draaide hem open. Maar er kwam niks uit.

Shit dit ging je niet menen. Het water was afgesloten. Nicki liep naar boven en ging op bed liggen. Ze zou dood gaan en niet door Logan maar door de honger. En door uit droging. Waar was Logan eigenlijk. Nicki keek op maar had geen zin om verder te kijken. Wat maakte het ook uit. Ze kwam hier niet weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 10:34 am

Na dat Nicki in slaap was gevallen, was Logan naar beneden gegaan. Hij had gemerkt dat ze het water hadden afgesloten. Dat kon er ook nog wel bij. Logan liet zich zakken op de bank die in de woonkamer stond en zuchtte. Hij zou morgen wel iets verzinnen voor stroom en water. Hij wist dat het hier in de stad werd geregeld dat had hij gezien aan de afschriften die dit gezin had gekregen. Hij moest ook voor eten zorgen voor Nicki anders zou ze dood gaan van de honger. Hij zou het wel allemaal uitzoeken wanneer het weer licht werd en alle mensen weer normaal zouden werken. Eigenlijk zou alles ook gewoon 's nachts open moeten zijn. Er leven meer vampiers hier rond dat iedereen denkt. Hij schudden zachtjes zijn hoofd. Hij was wel blij dat niemand weet wat hij werkelijk was. Hij zou nooit meer met een meisje kunnen flirten zonder dat ze bang zijn dat hij ze meteen leeg zou zuigen.

Logan liep door de straten, hij had wat brood gehaald voor Nicki en wat te drinken. Het was misschien niet het beste van het beste het was in elk geval iets. Hij was ook bij het energie bedrijf geweest van de stad. Of in elk geval het kantoor dat alles voorzorgde dat mensen in deze stad waren aangesloten voor stroom en water. Hij kon die vrouw achter die balie wel iets aan doen. Dat had hij dan ook gedaan, die vrouw stelde hem zoveel vragen over waarom hij niet eerder betaald had. Alsof hij wist waarom die mensen niet betaald hadden. Toen hij eindelijk alleen was met die vrouw had hij haar beveelt alles zo in te vullen dat het leek alsof hij alles betaalt. Daarna wilde ze nog een vraag stellen, maar toen verloor Logan zijn geduld en draaide de nek om van de vrouw. Hij had niet eens zin om haar bloed te drinken zo erg had ze op zijn zenuwen gewerkt. Het maakte hem niet zoveel uit dat hij alweer iemand vermoord had, maar toch. Die vrouw probeerde alleen maar haar werk te doen moest je maar denken. Logan stapte het huis binnen. Toen hij Nicki nog niet beneden zag moest hij eigenlijk wel lachen. Ze zal wel gevlucht zijn, dacht hij. Hij knipte het lichtknopje aan die in de gang aan de muur hing. Vol bewondering keek hij even naar het licht. Ze waren wel snel met hun werk. Dat moest hij hun na geven. Hij knipte hem weer uit en liep de trap op. Misschien moest hij Nicki de voordeel van de twijfel geven en lag ze wel gewoon nog op bed. Hij liep de trap op en ging de kamer binnen waar hij haar gisteren avond had neer gelegd.

Zoals hij niet verwacht had, maar Nicki lag inderdaad nog op het bed. Ze lag aangekleed in bed, dus waarschijnlijk was ze opzoek geweest naar eten. Hij rolde lichtjes met zijn ogen. Het arme kind kwam ook zoveel te kort hier, bedacht hij sarcastisch en hij liet de zak met eten een drinken op het bed vallen. 'Ik dacht, je zal wel honger hebben, na al die tijd.' Zei Logan droogjes en hij liep weer terug naar de vensterbank en nam daar plaats. 'Ik heb ervoor gezorgd dat de stroom weer werkt, ook al leverde het wel een dooie op.' Grijnsde Logan terwijl hij naar Nicki keek. Als hij er aan terug dacht kreeg hij weer de zenuw tikken als dat hij had op dat kantoor. 'Het werkt weer zoals eerst. Waarschijnlijk het water ook.' Zei hijj en keek weer uit het raam, naar buiten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 11:13 am

Nicki lag al een paar uur op het na te denken over van alles. Plots kwam Logan in haar gedachten. Hij had iets wat haar aantrok. Maar wat? Was het zijn glimlach. Of zijn twee verschillende kanten. Of misschien toch zijn ogen? Nicki schudde haar hoofd en beet op haar lip. Ze moest nu niet aan hem denken. Hij kon elk moment binnen komen vallen en wat als hij gedachtes kon lezen. Net op dat moment hoorde ze de voordeur in het slot vallen.

Nicki wachtte tot dat Logan naar boven liep. Dankbaar pakte ze het eten en drinken. "Dank je" Fluisterde ze. Nicki nam een paar happen en dronk ook wat. "Wil je misschien ook wat?" Vroeg ze zo uit het niets. "Sorry" Fluisterde ze toen Nicki er aandacht dat vampiers niet aten. Ze keek naar beneden en begon lichtjes te blozen. Na dat ze genoeg had gehad legde ze het brood weg en luisterde naar wat Logan te zeggen had.

Daarna ging ze op onderzoek uit. Als hij maar niet ging denken dat ze op de slaapkamer ging blijven zitten. Nicki kwam uit in een mooie kleine muziek kamer. Ze ging achter de piano zitten en speelde een klein stukje. Daarna begon ze aan een nummer. Haar vingers vlogen over de toetsten heen.
"I don’t want to make a scene
I don’t want to let you down
Trying to do my own thing
And I’m starting to figure it out"
En een mooie zuivere en heldere stem klonk in de ruimte. Al haar zorgen verdween als sneeuw voor de zon. Ze hield van zingen. Dat liet haar alles even vergeten. Nicki besloot verder te zingen en sloot haar ogen toen de zon naar binnen scheen.
"You might be crazy, but have I told you lately
That I love you
You’re the only reason
That I’m not afraid to fly
And it’s crazy, that someone could change me
And no matter what it is I have to do,
I’m not afraid to try" Nicki had een grote glimlach op haar gezicht. Ze begon aan de laatste paar woorden. "And you need to know, that you’re the reason… Why"
Haar blije gevoel verdween en ook haar glimlach. Nicki bleef zo zitten en hield haar ogen gesloten. Nog steeds vlogen haar vingers over de toetsen heen. Maar haar stem klonk niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 10:52 pm

Logan keek toe hoe Nicki haar eten op at. "Wil je misschien ook wat?" Hij schudden grijnsdend zijn hoofd. Hij kon wel eten, maar hij had geen trek. Tenzij het menselijk bloed was, dan kon hij honger hebben. Hij keek naar de grond en daarna richtte hij zijn blik weer naar buiten toe. Hij zuchtte toen Nicki de kamer verliet. Hij probeerde zijn geduld te hervatten. Wat haalde zich nu in haar hoofd, oke haar gaf haar meer vrijheid, maar dat betekende niet meteen dat alles zomaar kon. Hij stond op en volgde Nicki hij leunde tegen de deur post en luisterde naar haar piano concert. Het deed hem denken aan vorig jaar, rond deze tijd van het jaar had hij zijn eigen bandje opgericht met een paar vrienden. Hij speelde gitaar en een vriendin van hun, Lisa was leadzangeres. Zijn beste vriend speelde piano en een anderen vrien speelde ook gitaar. Hij zong wel eens samen een duet met Lisa. Toch speelde hij liever gitaar dan dat hij zong, maar dan dat hij vampier is geworden heeft hij nooit meer een gitaar aangeraakt of gezongen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en kon het niet onderdrukken om zachtjes met te zingen. Hij zong zachtjes mee met de stem van Nicki en toen haar stem weg stierf en alleen de piano noten nog te horen waren bleef hij zachtjes de tekst voort zingen. Hij stopte abrupt en rolde lichtjes met zijn ogen.
'Sorry dat ik zeg, maar nu ik je meer vrijheid heb gegeven hoeft het niet meteen te betekenen dat je door het hele huis rondt gaat lopen.' Zei hij bot en ging recht staan. Hij vond het opzich niet erg dat Nicki piano speelde, alleen had hij geen zin in dat Nicki straks door het hele huis zo rond lopen en alles aan zou raken wat aangeraakt kon worden. Als de politie onderzoek zou komen doen, naar de Familie en ze vonden vinger afdrukken van haar was hij nog verder van huis. En hij haatte het als hij niet de totale macht had over een persoon.
'Dus als je het niet erg vind, is je vrijheid nu de bepreking van de slaapkamer en de keuken, liefje.' Zei hij nog botter en draaide zich daarna om.

Hij stapte de keuken binnen. Opzich was die vrij groot vergeleken met de rest van het huis. In het midden stond een tafel met vier stoelen er om heen. Aan de muur kant stond het aanrecht, het gasfornuis en de koelkast. Hij opende de kraan en er kwam eerst wat bruin water uit en daarna helder water. Hij trok een vies gezicht en sloot daarna de kraan. Gelukkig hoefde hij er niet van te drinken, dacht hij en ging zitten aan de tafel. Hij greep naar de krant die hij ook meegenomen had vandaag en bekeek de eerste pagina. In het klein onderaan stond een kleine adtvertentie.
Vermist
Nicki Donovan, meisje van 23 jaar. Lang krullend bruin haar, bruine ogen en blank.
Heeft u haar gezien bel dan naar het locale politiebureau!

Logan grijnsde lichtjes en scheurde de kleine advertentie uit de krant. Hij maakte er een propje van en verbrande die in de wasbak met een lucifer. Hij wilde Nicki het liefst zolang mogelijk laten geloven dat niemand naar haar opzoek was. Niet alleen omdat ze anders misschien haar oude leven terug zou willen hebben, maar ook omdat ze misschien alleen nog afhankelijk kon zijn van hem. Hij ging weer zitten aan de tafel en wachtte eigenlijk totdat ze ook naar beneden zou komen. Tenzij ze het in haar kop haalde om boven te blijven bij ide piano, zou ze zo gek zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: n   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 11:08 pm

Nicki schrok lichtjes toen ze Logan's stem mee hoorde zingen. Even zong ze vals maar al snel herpakte ze zich zelf en zing zuiver en helder verder. Toen Nicki stopte ging Logan verder. Men wat kon hij goed zingen. Nicki deed net als of ze er niet op lette maar toch luisterde ze naar hem. Toen hij plots stopte met zingen stopte ze ook met Piano spelen. 'Sorry dat ik zeg, maar nu ik je meer vrijheid heb gegeven hoeft het
niet meteen te betekenen dat je door het hele huis rondt gaat lopen.'
Nicki draaide zich om en keek hem woedend aan. "Wie zegt dat ik het hele huis rond ga" Kaatste ze terug. Kom op ze moest toch wat doen. Hij kon gaan en staan waar hij wou. En zij nee ho maar. Zij moest blijven waar ze was. Die vent spoorde hem niet. Nicki stond op en ging voor de gordijnen staan. Die nog half dicht waren.

'Dus als je het niet erg vind, is je vrijheid nu de bepreking van de slaapkamer en de keuken, liefje.' Nicki werd woedend en keek om. "Klootzak noem me niet zo." Schreeuwde ze er achter naar en schopte tegen een kast aan die niet omviel gelukkig anders werd Logan nog bozer. Zuchtend keek ze naar de Piano. Hoe durfde hij dit haar te verbieden. Jezus nou mocht ze alleen nog maar in de slaapkamer wezen en de keuken. Maar wacht eens even. Ze kon de piano ook naar de slaapkamer brengen.

Glimlachend keek ze of de Piano wel door de deur heen paste. En gelukkig kon dat. Nicki liep er heen en tilde hem aan een kant omhoog. Zo zwaar was die ook al weer niet. Nicki trok hem over het tapijt naar de slaapkamer en duwde daar de kast naar de andere kant. Nicki trok de piano naar de plek waar de kast stond en glimlachend keek ze naar het resultaat. Zo nu kon hier niet gaan zeuren. Fluitend pakte ze het eten en liep naar beneden. Maar toen ze Logan weer zag veranderde haar vrolijkheid naar woede.

Nicki wou een glas met water pakken maar zag het stuk papier dat Logan aan het verbranden was. Het enigste wat ze kon lezen wat vermist en de N. Zouden ze naar haar op zoek zijn? Wie zegt dat het over haar ging. Misschien ging het wel om een Nick ofzo. Nicki schudde haar hoofd pakte water en ging tegen over Logan zitten. Nog steeds keek ze hem woedend aan. "Weet je wat ik niet snap. Je zegt wel telkens dat je het me laat vergeten. Maar waarom doe je dat nu niet dan en zoek je me later weer op. Dat is toch makkelijker dan iemand zoals ik in huis hebben.?" Vroeg ze zich hard op af.

Nicki pakte de krant van Logan af en begon te lezen. Al snel stond ze op en ging op het aanrecht zitten "Waag het dit ook van me af te pakken" Zei ze op een boze stem terwijl ze door los. Als ze niet eens het nieuws mocht lezen dan zou ze hem echt wat aan doen. En dat meende ze dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitimewo dec 28, 2011 11:45 pm

Het duurde nog een lange tijd voordat Nicki eindelijk beneden kwam. Eigenlijk wilde hij net gaan opstaan om haar naar beneden te halen. Hij hoorde dat ze de piano aan het verschuiven was. Die griet was slim, iets te slim voor hem. Maar ze zou er nog wel achter komen tot hoe ver zijn geduld was. "Weet je wat ik niet snap. Je zegt wel telkens dat je het me laat vergeten. Maar waarom doe je dat nu niet dan en zoek je me later weer op. Dat is toch makkelijker dan iemand zoals ik in huis hebben.?" Hij zuchtte en negeerde haar vraag voor de rest. Toen ze eenmaal zijn krant af pakte boog Logan dichter naar haar toe.
'Ten eerste, ik noem je liefje wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik dat wil. Daarbij hoef je niet je gedachtes hardop over mij uit te spreken. Tenzij die gedachtes aardig zijn. Ten tweede, je blijft van alle spullen af die hier in huis staan. Niet alleen voor mijn plezier maar ook die van jouw. Als de politie hier komt en ze gaan onderzoek doen en vinden jouw vinger afdrukken hebben we meer problemen dan die jij nu al heb. En als laatste, nee ik ga niet telkens je geheugen wissen, omdat ik geen zin heb om als een schoo hondje achter je aan te gaan rennen en je te lopen zoeken als ik honger heb. Daarom hou ik je hier en wis ik niet je geheugen.' Zei hij op een toon alsof hij tegen een klein kind praten en duidelijk probeerde te maken dat ze fout zat. Hij leunde weer naar achteren en greep de krant van Nicki uit haar handen.
'Ik was nog niet klaar.' Zei hij op een botten toon en las de krant rustig verder. Ja Nicki had wel lef en hij haate haar lef. Uiteindelijk beet hij op zijn onderlip en hij gooide de krant op tafel. Er stond niet veel nuttige informatie in. Het meisje dat hij vannacht had vermoord in het steegje en de jongen stonden niet vermeld in de krant. Misschien moest hij de volgende keer met iets meer spectaculairs komen. Hij keek naar Nicki en liet zijn blik over haar lichaam glijden. Hij wende zijn blik van haar af en stond op. Hij liep op Nicki af en draaide haar stoel zo om dat Nicki naar het toe zat.

Hij boog dichter naar haar toe en grijnsde naar haar. 'Als je in de krant zoekt naar een bericht over vermissingen, dan hoef je niet verder te zoeken. Die is er niet meer.' Zei hij dreigend en liet zijn ogen over haar gezicht glijden. Hij wilde zijn lippen op die van haar drukken, maar hield zich in. Hij had geen zin in dramatische scenes en gesprekken en als dat soort dingen. Misschien kon hij Nicki wel zo ver krijgen dat ze hem zou zoenen. Hij beet opnieuw op zijn onderlip, waarom zou hij willen dat Nicki hem zoende? Ze was niet bijzonder, alleen haar bloed smaakte verdomde goed. Dat was het enige dat er was, meer niet. Hij probeerde zijn ogen zo kil mogelijk te laten staren naar haar. Wat voor hem meer moeite kosten dan normaal. Uiteindelijk kon hij niet het geduld op brengen om langer te wachten en drukte zijn lippen op die van haar. Waarschijnlijk zou ze nu gaan tegen stribbelen, slaan, schoppen en nu maar op. Aan de andere kant kon ze dat niet doen omdat hij haar onder dwang had zodat ze hem niks kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~I'm nice... Sometimes~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~I'm nice... Sometimes~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Salem :: Oost. :: Huizen.-
Ga naar: