New Salem
Actieforum heeft een probleem met de gebruikers namen. Als jou naam niet wil zet er dan een cijfer voor je kan hem later in je profiel wijzigen.
New Salem
Actieforum heeft een probleem met de gebruikers namen. Als jou naam niet wil zet er dan een cijfer voor je kan hem later in je profiel wijzigen.
New Salem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~I'm nice... Sometimes~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 27, 2011 9:10 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Logan liep langs een smalle trap naar beneden. 'Voor de volgende keer, zoek een buurt met betere keldertjes, het zou een wonder zijn als ze nog niet dood gevroren was.' Mompelde Logan inzichzelf. Hij opende de houte deur en sloot die daarna weer achter zich dicht. Het was een klein donker keldertje waar hij in beland was. Niet dat hij last had van het donker. Hij kon genoeg zien, om het meisje dat voor hem op de grond zat te beven. Of hij wilde dat ze beefde van angst, maakte hem niet uit.
'Ik heb liever mijn bloed warm op 37 graden.' Mompelde hij er nog achteraan voordat hij verder liep. Er stonden kaarsen met lucifers naast het meisje. Hij had uit geblazen toen hij weg ging om de stad in te gaan. Op zaterdag avond liepen er nog beste leuke meisjes rond, waar hij graag zijn tanden in zou willen laten zinken. Helaas zou het te erg opvallen als hij er meer dan twee zou vermoorden per maand. En dan moest je ook nog op letten wie je vermoorden. Als ze toevallig te veel vriendinnen had wist ook meteen de halve stad dat er een van uit gemoord. Nee daarom hield Logan zich liever bezig met meisje die bijna geen vrienden hadden. Niet alleen omdat ze veel makkelijker zijn om bevriend mee te raken omdat ze hopeloos zijn. Maar ook omdat niemand naar ze ging zoeken. Iedereen was alleen maar bezig met hoe erg het wel niet was. Hij grijnsde lichtjes en knipte het felle licht aan dat het keldertje nu verlichten. Hij grijnsde nog breder toen het meisje dat voor hem op de koude grond lag. Haar bloed smaakte als een zoette toffee die voor het eerst als klein kind kreeg. Hij likte zijn lippen af bij het idee en beet daarna op zijn onderlip. De fles conjac die hij in zijn handen zetten hij aan zijn lippen en dronk met een grote teug van de fles. Hij ging voor het meisje zitten en zetten de fles conjac naast hem neer.

'He dooie!' Riep Logan tegen het meisje. Hij had haar drie dagen geleden ontmoet. Nicki was haar naam, ze zat alleen in een koffie tentje. Best grappig, hij ging alleen maar koffie bestellen om niet zo koud aan te voelen. Hij zag haar zitten aan een van de tafeltjes. Haar blik zei al genoeg en haar houding vulde de rest in. Hij grijnsde bij die gedachtte, het deed iets met hem als meisjes zo keken. Ze was aan het wachtten op een vriendin die niet was op komen dagen. Hij ging bij haar zitten en raakte al snel met haar aan de praat. God, wat was ze hulpeloos en hij praatte haar nog wel verder die diepte in. Ze zat met tranen in haar ogen aan het tafeltje. Toen zag hij zijn kans, hij bood haar aan om bij hem wat te komen drinken. Ze keek verbaasd op en knikte meteen ja. Heerlijk als mensen te snel beslissingen namen zonder er echt over na te denken wat er misschien kon gebeuren. Logan had haar meegenomen naar zijn -tijdelijke- huis. Iets hij niet had gezegd, hij zou natuurlijk niet meteen met de deur in huis vallen en met een groot lichtjesparade laten zien dat hij vampier was. Nee dat kwam wel als ze eenmaal binnen was. -De lichtjes parade waarschijnlijk niet want de enegrie rekening was niet betaald-. Toen hij eenmaal de deur had gesloten greep hij meteen zijn kans. Als hij had geweten dat ze zo geschreeuwd had, had hij haar eerst wel bewusteloos geslagen. Ach ja, dat deed er niet toe, haar bloed smaakte goed. Beter dan goed zelfs. En nu zat ze hier met haar hulpeloze gedrag. Hij zou haar ook verlopig niet laten gaan.

Hij gleed met zijn ogen langs haar nek waar de bijtwonden van hem bevonden. Hij rook haar bloed. Hij greep naar de fles conjac die naast hem stond en zetten de fles aan zijn lippen. Hij nam nog een teug en zetten de fles toen weer neer.
'Gelukkig houd de drank de dorst tegen, anders had ik je al lang leeg gezogen.' Grijnsde Logan. Niet dat het blonde meisje in het steegje genoeg was, haar bloed was gewoon niet lekker genoeg en haar vriendje was behoorlijk irritant. Hij had niet eens de moeite genomen om zijn bloed te proeven. Hij had hem gewoon zijn nek omgedraaid.

[Nicki]
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 9:05 am

'Ten eerste, ik noem je liefje wanneer ik wil, waar ik wil en hoe ik dat
wil. Daarbij hoef je niet je gedachtes hardop over mij uit te spreken.
Tenzij die gedachtes aardig zijn. Ten tweede, je blijft van alle spullen
af die hier in huis staan. Niet alleen voor mijn plezier maar ook die
van jouw. Als de politie hier komt en ze gaan onderzoek doen en vinden
jouw vinger afdrukken hebben we meer problemen dan die jij nu al heb. En
als laatste, nee ik ga niet telkens je geheugen wissen, omdat ik geen
zin heb om als een schoo hondje achter je aan te gaan rennen en je te
lopen zoeken als ik honger heb. Daarom hou ik je hier en wis ik niet je
geheugen.'
"Waarom zo lief ben ik niet. Ik heb je tenminste proberen te vermoorden" Antwoordde Nicki droog en las verder in de krant. Maar zoals ze al verwachte pakte hij haar krant af. 'Ik was nog niet klaar.' "Euh dat is niet eerlijk jij leeft langer dan mij en kan genoeg kranten lezen" Riep ze uit waarna ze van het aanrecht af ging en op hem af liep.

Maar voor dat ze ook maar bij hem was gooide Logan de krant neer. Ze pakte de krant op en sloeg hem met de krant. Daarna ging ze weer tegen over hem zitten en begon verder te lezen waar ze gebleven was. Nicki was bezig om een stukje te lezen over een hond die dood was gereden. Ze schrok zich dood toen Logan de stoel omdraaide zodat ze met het gezicht naar hem toe zat.

Nicki keek op van de krant en zuchtte. Had hij nu al weer honger? Nicki haalde haar, haren al weg uit haar nek toen Logan dichter bij kwam. Maar in plaats van dat hij haar beet voelde ze zijn lippen tegen de hare. Nicki versteende even maar zoende hem daarna terug. Ze stond op en duwde hem richting de muur terwijl ze tegen hem aan stond. Ze liet een hand onder zijn shirt gaan en rilde van het gevoel toen Nicki haar hand over zijn buik liet gaan. Jezus hij had een blokjes buik. Man deze jongen leek perfect.

Zonder er ook maar verder bij naar te denken liet ze haar hand in zijn broek gaan en zoende hem verder. Al snel trok ze haar hand terug en zette blozend een stap naar achteren. "Sorry" Fluisterde ze. Terwijl ze Logan met opgewonden ogen aan keek. Shit man hoe kon ze nou opgewonden worden in zo'n situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 9:40 am

Logan grijnsde lichtjes toen Nicki met haar hand onder zijn shirt en in zijn broek ging. Hij had haar helemaal in zijn macht, daar hield hij van. Hoe hard Nicki er ook tegen wilde vechten, maar ze wilde hem. Zij wilde hem maar al te graag, hij zag het gewoon aan haar. Hij gleed met zijn handen onder haar shirt, hij wachtte niet of Nicki haar grensen aan gaf of niet. Het boeide hem ook niet. Toen Nicki zich van hem af drukken, beet hij verlangend op zijn onderlip. Hij zag de opwinding in de ogen van Nicki en hij kon zelf ook niet onderdrukken dat hij opgewonden was. Maar dat was dan ook wel moeilijk met zo'n griet als Nicki. Hij stapte op Nicki af en duwde haar de keukentafel op. Hij drukte zijn lippen op die van Nicki. Hij wachtte nergens meer op, zijn geduld was op. Hij had ook wel zin in een avondje plezier, misschien niet de plezier die Nicki leuk vind, maar hij wel. Hij gleed met zijn lippen langs haar mondhoeken en kaak, zijn handen zochten een weg onder haar shirt. Hij haalde zijn handen oner haar shirt vandaan en trok zijn eigen shirt uit. Hij duwde Nicki op haar rug tegen de keuken tafel aan en hing boven haar. Hij kuste haar hals en liet zijn tanden in haar nek boren. Niet te diep, zodat ze niet aan erngstig bloed verlies zou lijden, maar genoeg om hem gek te maken met de smaak van haar bloed. Hij drukte zijn lippen tegen haar hals. Meer kleine wondjes werden in haar hals verspreid door zijn tanden en hij genoot van de enkele druppels bloed die hij telkens opving. Nicki zou het waarschijnlijk iets minder prettig ervaren zoals hij, maar dat maakte hem niet uit. God wat smaakte haar bloed lekker. Hij drukte zijn lippen weer ruw op die van Nicki en gleed met zijn tong bij haar naar binnen. Hij zocht haar tong op en speelde daarmee. Hij trok zich terug en grijnsde naar Nicki, De kleine wondjes in haar nek, lieten kleine bloedspoortjes na op haar huid. Bloed dat zonde was om te verspillen. Hij gleed met zijn tong langs de hals van Nicki om al het bloed op te likken dat was opgeweld uit haar wondjes in haar nek. Hij drukte zijn lippen weer tegen haar hals.

'Het leukste van dit alles is, dat ik je compleet in mijn macht heb.' Fluisterde hij op een zwoele lage toon in Nicki's oor en gleed weer met zijn tong langs haar slagader in haar hals. Opnieuw liet hij af en toe zachtjes zijn tanden zinken in het vlees van Nicki. Ver genoeg om haar bloed te proeven, maar niet ver genoeg om het flink te laten bloeden. Hij gleed met zijn handen opnieuw onder het shirt van Nicki en trok die omhoog. Het maakte hem totaal niks uit als Nicki nu zou gaan protesteren. Hij had ook zijn behoefte en dat zou hij niet in de weg laten staan door haar. Hij duwde zijn lippen op die van haar en trok haar shirt uit. Hij beet zachtje op haar lip en het liefst zou hij haar in een keer leeg zuigen. Maar dat zou zonde zijn. Hij wou eerst van haar genieten en dan zou hij wel zien wat hij met haar deed. Hij drukte zijn lippen op de van haar en streelde met zijn vingertoppen over haar buik.

-Oh Stoute Logan!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 9:54 am

Waarschuwing. Het word hier een beetje erg. Vind ik dan. Lezen op eigen risico.


Nicki werd gek van zijn aanrakingen. Maar toch nam ze afstand. Gelukkig trok Logan daar niks van aan want al snel voelde ze de keukentafel tegen haar aan. Nicki kuste hem verlangend terug en liet haar vingers door zijn haren heen gaan en drukte haar lichaam tegen de zijne aan. Nicki kon het niet laten om te rillen van genot toen zijn lippen over haar kaak ging en ze zijn handen onder haar jurkje voelde. Maar al snel trok Logan zijn handen weg. Ze keek toe hoe hij zijn shirt uit deed en Nicki legde gelijk haar handen er op om zijn buik te strelen. Nicki voelde de houten koude keukentafel in haar rug maar ze vond het niet erg.

Nicki kreunde zachtjes toen ze zijn lippen in haar hals voelde. Maar het gekreun veranderde in een angstig gilletje toen Logan zijn tanden in haar huid liet zinken. Het was pijnlijk en eng. Maar ergens wond het haar op. Nicki probeerde Logan niet eens weg te duwen. Dit was wel eens een keer want anders dan haar vader's vieze lichaam op haar en zijn gehijg in haar oor.

Nicki zoende hem terug en trok zachtjes aan zijn haar. Als hij ruw ging doen kon zij dat ook. Toch? Nicki genot toen zijn tong met de hare begon te spelen. Ze streelde met haar tong langs de zijne en zuchtte toen hij zich terug trok. Toen ze zijn tong in haar nek voelde kon ze het niet laten om lichtjes te kreunen. Man dit was lekker op een rare manier. 'Het leukste van dit alles is, dat ik je compleet in mijn macht heb.' Die toon en de worden deden haar rillen van genot.

Nicki kreunde zachtjes toen ze zijn tanden in haar huid voelde. Ze liet haar handen over zijn rug gaan en kwam uit op zijn buik. Nicki duwde haar buik omhoog toen ze zijn handen op haar buik voelde. Ze zoende hem terug en glimlachte toen hij in haar lip beet. Op het moment dat Nicki's jurk uit ging maakte ze zijn broek los en liet haar hand weer naar binnen glijden. En streelde hem. Haar andere hand trok zijn broek omlaag. Nicki keek naar zijn onderbroek en grinnikte.

"Mmm wat schattig streepjes" Zei ze met een klein lachje. Voor dat ze zijn lippen tegen de hare aan voelde. Nicki liet haar tong naar binnen gaan en zocht zijn tong op waar ze mee begon te spelen. Ze duwde haar buik weer omhoog naar zijn vingers en rilde al weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:47 pm

Logan krijgt het moeilijk met Nicki zo lezertjes, dit gaat er erg aan toe. Lezen op eigen risico

Haar zachtte gekreun ging over naar pijnelijke kreetjes. Logan grijnsde wat klonk dat leuk. Hij beet nogmaals in haar nek om het geluid over NIcki's lippen te kunnen blijven horen. De grijns om zijn lippen werd groter bij elk geluidje dat ze maakte. Hij wist maar al te goed dat Nicki later kwaad om zou worden als ze al die litekens in haar nek zou zien. Niet dat het hem iets uit maakte, Hij zou haar dan wel laten zien dat geen recht had om boos te worden op hem. Hij kuste haar wang en gleed opnieuw met zijn tong langs haar hals. Toen hij haar jurkje uit had gedaan maakte zij. zijn broek los. Hij was blij dat Nicki niet moeilijk deed. Hij rolde met zijn ogen toen Nicki zei dat hij een schattige onderboer had. Kom op het waren streepjes, geen smileys, beertjes of andere troep. Hij zou zich nooit in he openbaar vertonen met een onderbroek met beertjes, dat was voor kleine kinderen, niks voor hem. Hij duwde zijn lippen op die van Nicki en gleed met zijn tong bij haar naar binnen. Hij zocht haar tong op en speelde daarmee. Hij voeldde hoe NIcki onder hem rilde, een heerlijk gevoel als je het Logan vroeg.

Hij gleed langzaam met zijn vinger over haar buik naar de rand van haar onderbroek. Zijn vingertoppen speelde met het kant van haar onderbroek. Zijn geduld was niet groot, maar zijn plezier daar in tegen leek soms wel oneindigd. Niet bij elk meisje werkte het, maar bij de meeste meisjes werden ze helemaal gek van verlangen. Hij gleed met zijn blik over het lichaam van Nicki, hij gleed met zijn tong over zijn onderlip om de kleine bloed druppels op te likken. Zijn ogen bleven staan op een liteken om de rechter borst van Nicki. Waar zou dat liteken van zijn? Hij schudden lichtjes zijn hoofd, niet zijn zaken en hij wilde het ook niet weten om lastige praktijken te voorkomen. Hij duwde zijn lippen op die van Nicki en trok haar tegen hem aan. Hij streelde met zijn vingers over haar rug en gleed naar haar dijbeen.

-Niet zo lang xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 12:25 am

Waarschuwing. Het word hier een beetje erg. Vind ik dan. Lezen op eigen risico.

Zo te merken vond Logan het heerlijk als ze pijnlijk kreunde want hij beet steeds vaker. Ze sloot haar ogen toen ze zijn lippen op haar wang voelde en even later zijn tong in haar hals en nek voelde. Eigenlijk snapte ze zich zelf niet. Ze hoorde bang te zijn voor Logan. Ze hoorde woedend te zijn op hem. Maar in plaats daar van zaten ze elkaar op te geilen op de keuken tafel. Niet dat ze het erg vond. Al was het wel pijnlijk. Te pijnlijk maar het andere gevoel de opwinding was sterke. Daar door kon ze het aan.

Nicki grinnikte zachtjes toen Logan met zijn ogen rolde omdat ze zijn onderbroek schattig vond. Het leek wel als of de aanrakingen van Logan haar helemaal gek maakte. En haar niet meer liet denken aan wat er de afgelopen dagen was gebeurt. Nicki kreunde zachtjes toen ze zijn aanrakingen voelde op haar buik. Man deze jongen maakte haar echt gek. Ze wist eigenlijk niet eens hoe oud hij was.

Toen Logan met de rand van haar onderbroek begon te spelen duwde ze haar onder lichaam omhoog naar zijn hand toe en kreunde weer zachtjes terwijl ze haar ogen los deed en op haar lip beet.
Nicki kuste hem terug en sloeg haar armen om zijn nek en rilde weer bij zijn aanrakingen. Nicki kuste Logan in zijn nek en hals en kwam omhoog en uit bij zijn lippen. "Ik wil je Logan" Fluisterde ze tegen zijn lippen en trok zachtjes aan zijn lip met haar tanden en zoog er op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 1:14 am

O.o Nicki toch! dus dit word lezen op eigen risico, nee ik ben serieus, dit is behoorlijk heftig

Haar zachtte gekreun klonk heerlijk in de oren van Logan. Hij duwde zijn lippen steeds harder op die van Nicki en hij verplaatste ze ook sneller over haar hals. Zijn tong gleed langs de hals van nicki en zachtte kreun kon hij niet meer onderdrukken. Gelukkig was zij niet zo moeilijk als al die andere meisjes, die liever even wat langer wachtten, Logan wilde niet wachtten. Daarom waren de meeste meisjes al dood voordat hij iets anders met ze had gedaan, gelukkig waren er ook nog meisjes die geen vragen stelde en gewoon deden wat hij wou. Hij was wel lief voor meisjes hoor, wel alleen als ze precies deden wat hij wilde. En hij liet ze ook vaak gaan als hij hun geheugen had gewist. Jongens draaide hij gewoon hun nek om, keek er niet naar wie het waren of wat ze deden. Vond Logan je niet aardig, dan was je er gweest. Hij duwde zijn lippen op die van Nicki, hij streelde haar onderbuik met zijn vingertoppen en liet zijn vingers soms onder de rand gan van haar onderbroek.
"Ik wil je Logan" Die woorden waren genoeg voor Logan om haar onderbroek gewoon van haar lichaam te scheuren. Het was voor hem geen teken van goedkeuring, maar een teken dat hij nu alles kon doen. Zelfs het gene waar Nicki misschien later spijt van zou krijgen. En dat was natuurlijk het leukste van allemaal, als ze spijt zou hebben van haar eigen verlangen. Het was best lullig voor Nicki, ze had nu geen onderbroek meer. Des te leuker voor Logan. Hopelijk was ze handig genoeg met naald en draad, dan had ze nog een gelukje, zo niet dan moet ze niet te vaak bukken in een jurkje. Hij grijnsde en duwde zijn lippen op de van haar. hij trok zijn eigen onderbroek ook uit. Hij druktte zijn lippen tegen haar hals en likte de laatste restjes bloed druppels op. Hij zou haar nu niet opnieuw bijten, zo onaardig was hij nou ook weer niet. Om haar te gaan bijten tijdens de seks.

Hij duwde zichzelf in Nicki en duwde zijn lippen tegen haar schouder. Een zachte kreun verliet zijn lippen. Hij liet zijn tanden langzaam zinken in de schouder van Nicki terwijl hij tegen haar aan bewoog. Het bloed welde op uit haar schouder en hij likte het op met zijn tong. Oke hij kon niet al zijn belooftes na komen, hij beet wel meisjes tijdens de seks, maar dat was niet zijn probleem. Hij duwde zijn lippen tegen haar hals en gleed over naar haar kaak en mondhoeken. Uiteindelijk drukte hij zachtjes zijn lippen op die van haar en gleed met zijn tond naar binnen. Hij zocht haar tong en begon daar mee te spelen.

-O.o hopelijk is het netjes genoeg xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 2:13 am

Waarschuwing. Het word hier erg. Lezen op eigen risico.

Nicki had spijt dat ze tegen Logan gezegd had. Want voor ze hem ook maar tegen kon houden lag haar onderbroek kapot op de grond. Nicki keek naar het ding dat tussen zijn benen zat en even rilde ze. Nicki kreunde zachtjes toen Logan in haar hals het bloed weg likte.

Ze fluisterde zijn naam toen hij in haar kwam en ze zijn lippen tegen haar schouder voelde. Al snel voelde ze zijn tanden in haar huid zinken. Haar geschreeuw was weer te horen maar ergens vond ze het ook op windend. Nicki bewoog mee en kraste onbewust met haar nagels over de huid van zijn rug heen. Man hij maakte haar gek.

Waarschijnlijk wist Logan dit maar al te goed. Nicki liet Logan zijn gang gaan en maakte zich daarna los om zijn hals en nek te zoenen. Daarna kwam ze weer uit bij zijn lippen en beet er weer zachtjes op. Nicki beet onbewust te hard en proefde de druppel bloed die naar buiten kwam. Het smaakte raar. Maar ook lekker. Dit maakte haar gek en zoog zijn lip haar mond binnen om nog meer bloed te proeven. Maar helaas was het al genezen. Nicki kon er niks aan doen en beet al weer op zijn lip waarna ze zo veel mogelijk bloed naar binnen zoog. Jezus dit was echt lekker.

Nicki sloeg haar benen om zijn middel heen zo dat ze hem beter kon voelen. Nicki liet zijn lip met rust en kromde haar rug. Om daarna luid te kreunen en vervolgens weer haar handen over zijn rug te laten gaan. Nicki merkte plots dat ze haar bh nog aan had. Misschien was het handig om die uit te doen voor dat Logan dat ging doen en ze helemaal niks meer had dan een simpele jurkje. Toen ze haar bh uit had gooide ze die op de grond en kuste Logan waarna ze weer zachtjes aan zijn haar trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 3:33 am

Leze op eigen risico

Logan kreunde zachtjes toen Ncki heb in zijn lip beet. Zie je wel dat mensen het ook leuk vinden om te bijten. Toch vond hij het merkwaardig vreemd dat zijn lip zachtjes begon te bloedden. Hij richtte er geen aandacht op omdat zijn lip meteen genas. Hij kreunde opnieuw toen Nicki opnieuw in zijn lip beet. Hij drukte zijn lippen op die van haar, hij zou haar wel terug pakken. Wat zij kon hij beter. Hij beet op haar lip en voelde haar bloed zijn mond in stromen. Eigen schuld had ze hem maar niet moeten bijten. Hij hield er niet van als anderen mensen zijn taken over namen. Ook niet toen hij mens was en al helemaal niet nu hij vampier is. Hij kuste haar hals en zetten zijn tanden ook in haar hals. Niet aan de opvlakte van haar vlees, nee dit keer beet hij door tot haar slag ader. Hij liet haar bloed in zijn mond stormen en kreunde zachtjes bij elke beweging. Bij de laatste beweging kwam hij klaar en duwde zich van Nicki af. Hij vond zijn onderbroek op de grond naast de tafel en trok die aan. Hij liet zijn blik even glijden over Nicki's lichaam en likte met zijn tong zijn lippen af. Binnen een seconde hing hij weer boven haar en zetten zijn tanden opnieuw in de nek van Nicki. Het zoete bloed van Nicki gleed bij hem naar binnen en hij dronk er gulzig van. Hij dronk haar niet helemaal leeg, dat zou zonde zijn vond hij. Hij likte het laatste beetje bloed van haar hals en ging daarna van haar af. Hij trok zijn broek weer aan en maakte zijn riem vast. Terwijl hij dat deed liet hij zijn blik schaamteloos nogmaals over haar lichaam glijden. Man wat was die griet lekker, grijnsde Logan. Terwijl hij het laatste beetje bloed van zijn gezicht afveegde. Hij leek wel een monster met al dat bloed op zijn gezicht. Ow wacht hij was een monster, wel een sexy monster als zegt hij hetzelf. Hij raapte het jurkje op van Nicki en gooide die naar haar toe. Daarna liep hij naar een van de kastjes en haalde daar een theedoek vandaan. Hij maakte de theedoek nat onder de kraan en legde die naast Nicki neer.

'Die kan je tegen je nek houden. De kou stopt het bloedde.' Zei hij. Hij liep naar een andere glazen kast, waar flessen in stonden. Drank flessen om duidelijker te zijn. Hij opende de kast en keek even achterom. 'Die man had echt een goeie drank smaak wil je ook wat, liefje.' Het woord liefje zei hij op zo'n zoete toon dat het bijna misselijkmakend was. Hij haalde er een fles rum uit en haalde de kurk van de fles. Hij zetten de fles tegen zijn lippen en dronk er een teug uit.
'Of ben je zo'n onschuldig meisje dat je niet drinkt, rookt, of seks voor het huwelijk heb.' Grijnsde Logan en hij sprak de laatste woorden langzamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 4:18 am

Lezen op eigen risico.

Nicki voelde hoe Logan op haar lip beet. Zo als gewoonlijk kwam er bloed uit haar lip. En zelf proefde ze haar eigen bloed ook. Nu snapte ze waarom Logan het zo lekker vond. Het smaakte zoet. Het smaakte naar een snoepje die ze eens in haar leven heeft gehad. Maar wat het was wist ze niet meer. Nicki voelde Logan's lippen tegen haar hals aan en voor het al gebeurde wist ze wat komen ging. Nicki schreeuwde niet eens meer toen ze zijn tanden in haar hals voelde gaan. Verder dan wat hij had gedaan. Nicki voelde zich steeds zwakker worden. En ook het ge stoot in haar voelde ze niet meer. Toen Logan eindelijk van haar af was. Sloot ze haar ogen van de pijn. Maar al snel voelde ze zijn tanden weer in haar huid.

Nicki werd steeds lichter in haar hoofd. Ook haar hart klopte een stuk langzamer dan ooit te voren. Zelfs haar ademhaling ging achter uit. Nicki voelde hoe het jurkje op haar werd gegooid en daarna hoorde ze de woorden van Logan. Hoe kon zij nu die thee doek tegen haar wonden leggen als ze half dood was. Zag hij het niet? Of wilde hij het niet. Misschien wilde hij wel dat ze dood zou gaan. Nicki sloot haar ogen en voelde zich steeds lichter worden. Haar laatste adem kwam in de lucht te recht en daarna voelde ze niks meer.

Paar seconden later schrok ze wakker. Nicki zoog haar longen vol lucht en hoesten een keer. Met moeite pakte ze de theedoek en legde die tegen haar wonden aan. Ze ging zitten en keek naar waar Logan stond. 'Die man had echt een goeie drank smaak wil je ook wat, liefje.' Nicki voelde de woede weer in haar op komen. Ze was geen liefje in elk geval niet de hare. Nicki stond op en pakte haar bh die ze uit had gedaan. Ze moest echt zit. Met moeite trok ze die aan en ging zitten. "Had je zo veel moeten drinken" Vroeg ze zachtjes terwijl ze zich nog steeds duizelig voelde. 'Of ben je zo'n onschuldig meisje dat je niet drinkt, rookt, of seks voor het huwelijk heb.' "O ja laten we het over onschuldig" Hebben siste ze. Waarna ze haar onderbroek pakte en met moeite op stond. "Ik sla over dit keer" Sprak ze terwijl ze naar boven liep.

Eenmaal daar liet ze zich op bed vallen. En dacht terug aan net. Waarom had ze toe gegeven. Ze had hem tegen moeten houden. Ze had hem niet terug moeten zoenen "Dom mens" Fluisterde ze woedend tegen haar zelf. Hoe kon ze nou zulke gevoelens hebben voor zo iemand. Iemand die haar half dood op een keuken tafel achter liet zonder ook maar wat te doen. Nicki zuchtte een keer en viel in een diepe onrustige slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 4:58 am

Logan grijnsde en schudden zijn hoofd toen Nicki weg liep naar boven toe. Heerlijk als die griet kwaad op hem werd. Waarschijnlijk zou ze nu helemaal niet meer tegen hem praten. Samen met zijn fles rum liep hij naar de woonkamer en liet hij zich op de bank vallen. HIj dronk nog een maar teugen uit de fles en zetten die toen neer op de galzen tafelplaat. Als hij nog mens was geweest was hij waarschijnlijk verliefd op haar geworden. Grijnsde hij en liet zich onder uit zakken op de bank. Hij keek even in het rond en beet op zijn onderlip. De ochtend kon elk moment aan breken. Niet dat hij zou verbranden in het zonlicht vanwege zijn ring. Hij bekeek zijn ringvinger waar een zilveren ring om heen zat met een donker blauwe steen er in. Een lapus Lazulli, door die steen kon hij niet verbranden in de zon. Hij stond op en trok de gordijnen toch maar dicht, alsnog hield hij gewoon niet van zonlicht. Hij keek nog even verveeld doorde kamr rond en grijnsde daarna. Als Nicki hem niet kwam opzoeken, kwam hij Nicki wel opzoeken. Waarschijnlijk lag ze boven te huilen, omdat hij haar onschuldigheid had bespot. Hij liep rustig naar boven toe en aangekomen in de slaapkamer zag hij de Piano daar staan. Hij tikte even tegen het hout, daar zou hij later wel voor zorgen. Toch wel vreemd dat zo'n klein meisje zo'n piano kon verschuiven. Hij haalde zijn schouders op en hoorde de rustige ademhaling van een slapend persoon. Hij liep rondt het en grijnsde.
'Ach arm ding, heb ik je zo uit geput.' Zei hij spottend, een grijns vormde zijn lippen. Dan kon ze niet veel hebben, hij was nu niet eens echt bezig met haar geweest. Hij schuddend lachend zijn schoofd en zag op het einde van het bed haar jurkje liggen. Een valse grijns vormde nu zijn lippen hij pakte het jurkje op.
'Ik zie je beneden wel, liefje.' Grijnsde hij en liep met het jurkje in zijn hand naar beneden.

Hij legde het jurkje over de kast in de woonkamer en hij zelf liet zich weer op de bank zakken. Grijnsend keek hij naar het jurkje, wat zou hij lachen als Nicki straks voor hem stond. Gillend waar haar jurkje was en hij zou zeggen dat hij het niet wist. Hij pakte de fles rum van tafel en van daar een flinke slok van. Het brandende spul liet hij door zijn keel glijden en hij sloot even zijn ogen. Hij liet zijn hoofd tegen de rug leuning van de bank steunen. Waarschijnlijk zou het nog een tijdje duren voordat ze weer naar beneden kwam, maar hij wilde het voor geen goud missen. Hij staarde naar het plafond van het huis en glimlachte. Misschien kon hij als vast gaan aftellen, voordat er een wit hete Nicki voor hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 5:32 am

Nicki merkte niet dat Logan op de slaapkamer kwam. Ze sliep door. En had een mooie droom. Zij met een kleintje in haar armen en naast haar een man waar ze het gezicht niet van kon zien. Maar dat maakte niet uit. Ze voelde zich gelukkig en keek glimlachend naar het jochie dat sprekend op Logan leek. Nicki keek op naar de man naast haar en schrok zich rot. Het was Logan. Nee dit kon niet. Nicki stond op en begon te rennen met het kind in haar armen. Maar voor dat ze ook maar weg kon komen stond Logan al voor haar. Nicki keek hem angstig aan en keek hoe het kindje vermoord werd. Woedend keek ze hem aan. Maar voor dat ze Logan ook maar wat aan kon doen schrok ze wakker en zag ze dat het maar een droom was. Nicki ging omhoog zitten en zag dat ze nog steeds in het bed lag.

Ze stapte uit het bed en voelde nu pas de spierpijn. Jezus Logan heeft het wel goed gedaan. Met moeite stond ze op en zocht naar haar jurkje. Nee hij kon niet kwijt zijn. Nicki stond op en stok alles van de kant. Toen ze niks kon vinden keek ze woedend naar de deur. Die nu dicht zat en ze hem gister nog los had gelaten. "Logan!" Schreeuwde ze woest.

Nicki keek om haar haan of ze nog wat aan kon treken maar ze vond niks. Als hij maar niet dacht dat ze half naakt naar beneden ging. Nicki pakte de deken en haalde daar de lakens van af. Ze deed die om haar middel en liep woedend naar beneden. "Waar ben je klootzak" Mompelde terwijl ze de keuken in kwam. Hier was hij ook niet. Nicki liep naar de deur van de woonkamer en zat hem daar zitten. Even werd ze afgeleid door zijn lichaam aangezien hij daar half naakt op de bank zat. Ze zette een stap de kamer in maar zette al snel weer een stap terug. Hoe durfde hij. Nicki keek naar de keuken en was woedend. Ze pakte een glas en gooide die tegen de muur aan.

Ach wat boeide het dat ze daar niet mocht komen. Woedend liep ze de kamer binnen en keek hem aan. "Waar heb je het gelaten" Siste ze. Terwijl ze woedend naar hem keek. "Waar is godverdomme mijn jurkje" Nicki hield de laken goed vast voor dat het naar beneden zakte. Je wist immers maar nooit. "Logan geef me mijn jurkje weer" Siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 6:01 am

Logan hoorde Nicki zijn naam schreeuwen, hij beet op zijn onderlip om niet in lachen uit te basten. Hij opende zijn ogen en zag dat het al licht geworden was, waarschijnlijk was hij zelf ook even weg gezakt. Hij hoorde haar mompelen en de preciese woorden kon hij herhalen. Ow heerlijk als ze boos was, grijnsde Logen hij ging lang uit op de bank liggen. Hij kon niet wachten totdat ze hier naakt voor zijn neus stond, hij zag het al helemaal voorzich. Helaas was Nicki slim genoeg om het laken om te doen, maar toch het laken was niet sterker als dat hij was. Ze aarzelde om de woonkamer in te stappen dus uit woede gooide ze maar een glas tegen muur. Yep, daar ging regel een, raak niks aan hier in huis. Hij zou Nicki daar wel voor laten boete, hoe wist hij nog niet. Later stond Nicki voor zijn neus met het laken om haar heen. Hij liet zijn blik even gaan over het lichaam van Nicki en keek haar daarna weer aan.
'Ik weet niet waar je jurkje is, liefje.' Zei hij met een serieus gezicht. Hij ging recht op zitten en stond daarna op. Hij pakte de arm van Nicki en draaide die op haar rug. Ze stond met haar rug tegen hem aan en hij trok zou haar gedraaide arm lichtjes omhoog.
'Jij bent wel een moeilijk typje om iets te leren. Ten eerste je mag niets aan raken. Of vind je het niet erg om straks een paar jaartjes er tussen uit te zijn van wege schuldig van moord op twee mensen een baby van een jaar oud?' Vroeg Logan op een zoette toon in haar oor. 'Ten tweede, was jou vrijheid beperking de keuken en de slaapkamer, nou ben ik de lulligste niet en snap dat als je jurkje kwijt is je verder gaat zoeken, maar waarschijnlijk heb je het zelf niet goed op geruimd. En als laatste, je hoeft mij niet niet uit te schelden voor klootzak want jij wilde gisteren maar zelf al te graag doorgaan. Ik ben niet je vader.' Siste hij in haar oor en duwde haar daarna van hem vandaan. Hij liet zich op de bank zakken en wees in de richting van de kast.

'Wat je zoekt licht daar, liefje. Alleen een probleem, je kan hem niet zo maar krijgen.' Grijnsde Logan en hij keek naar Nicki. 'Ik wil daar wel iets voor terug hebben.' Zij hij met een grijns. Hij zei niet wat, hij wilde wel eens weten hoe ver Nicki zelf zou gaan om haar jurkje terug te krijgen en hoe ver ze haar onschuldigheid opzij zou zetten om het jurkje te krijgen. Hij pakte de fles rum van het tafeltje. Hij was er gisteren flink achteraan gezeten. Er zat nog maar een paar slokken in . Hij zetten de fles op zijn lippen en dronk de fles in een keer leeg. Hij zetten hm weer terug op de tafel en ging iets onder uitgezakt zitten. Hij hoopte er op dat Nicki alles op zij zou schuiven en hem gewoon zou zoenen om haar jurkje terug te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 7:13 am

Waarschuwing grof taal gebruik

Nicki keek naar Logan die op de bank lag. Die eikel. 'Ik weet niet waar je jurkje is, liefje.' Nicki geloofd hem niet. Hij moest wel op de slaapkamer zijn geweest aangezien de deur dicht was en die had ze zelf open gelaten. Nicki keek toe hoe Logan omhoog kwam. Ze keek hem woedend aan. Ze liet geen word horen toen Logan haar arm op haar rug draaide. Dacht hij nu echt dat ze hier om ging schreeuwen. Ze was wel erge gewend. Haar vader had wel eens haar arm gebroken en dat was pijnlijker dan dit. En hij sloeg haar dan ook in het gezicht zodat ze het tegen niemand kon zeggen.

Nicki voelde zijn adem in haar nek komen en rilde lichtjes. Ook voelde ze zijn blote boven lijf tegen de hare. Wat haar kippenvel van opwinding gaf. Jezus ze hoefde zijn huid maar op de hare te voelen en ze werd al weer opgewonden. 'Jij bent wel een moeilijk typje om iets te leren. Ten eerste je mag
niets aan raken. Of vind je het niet erg om straks een paar jaartjes er
tussen uit te zijn van wege schuldig van moord op twee mensen een baby
van een jaar oud?'
Nicki kwam weer even terug en werd gelijk weer boos.

"O ja? Jij neukte me op de keukentafel of heb je daar niet aan gedacht? Wat dacht je alles wat jij aan raakt. En de verwondingen die ik heb. Ik kan zeggen dat jij me hier opgesloten hebt. En ik heb bewijs Logan. Ik word vermist. Pas een paar dagen naar dat ze vermoord zijn." Siste ze tegen hem. 'Ten tweede, was jou vrijheid beperking de keuken en de slaapkamer, nou
ben ik de lulligste niet en snap dat als je jurkje kwijt is je verder
gaat zoeken, maar waarschijnlijk heb je het zelf niet goed op geruimd.
En als laatste, je hoeft mij niet niet uit te schelden voor klootzak
want jij wilde gisteren maar zelf al te graag doorgaan. Ik ben niet je
vader.'
Nicki voelde de hand van Logan in haar rug duwen waardoor ze bijna op de grond lag. Maar gelukkig kon ze haar evenwicht houden.

'Wat je zoekt licht daar, liefje. Alleen een probleem, je kan hem niet zo maar krijgen.' Nicki keek naar de kast en zuchtte ze kon er inderdaad niet bij komen. Ze kon een stoel er bij zetten maar dan nog kon ze er niet bij. 'Ik wil daar wel iets voor terug hebben.' "Het zou ook niet" Nicki dacht na en bekeek Logan even. Ze had gemerkt dat hij nog steeds menselijke gevoelens had. Ach ze zou het er gewoon op wagen. Als het niet zou lukken had ze op zijn minst zijn lippen nog een keer mogen proeven. Nicki liep op hem af en ging op hem zitten. Ze beet op haar lip en dacht even naar of het wel zo slim was. Nicki haalde haar schouders op. Nam zijn gezicht tussen haar handen en zoende hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Tvd Vampire
Tvd Vampire
Logan


Aantal berichten : 52
Punten : 68
Steren : 1
Registratiedatum : 19-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis >.<

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: Girls are just for fun... Or food.
Soort: Vampier

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 7:37 am

Groftaal gebruik, van Nicki xD

"O ja? Jij neukte me op de keukentafel of heb je daar niet aan gedacht? Wat dacht je alles wat jij aan raakt. En de verwondingen die ik heb. Ik kan zeggen dat jij me hier opgesloten hebt. En ik heb bewijs Logan. Ik word vermist. Pas een paar dagen naar dat ze vermoord zijn." Logan grijnsde alleen maar.
'Liefje, alles wat ik aanraakt laat geen vinger afdrukken achter omdat ik dood ben. En ik wis jouw gedachtte dus je weet helemaal niet wat ik je heb aangedaan. En denk je nou echt dat ik niet op je zou letten? Ik laat je niet zomaar gaan.' Zei hij. Nicki kwam bij hem op schoot zitten en kuste hem. Hij kuste haar gretig terug en genoot er ook echt van. Hij duwde haar de bank op en hing boven haar. Hij drukte zijn lippen tegen haar mondhoeken en kaak.
'Ik vond het anders hartstikke leuk op de keukentafel. Nooit geweten dat je zo makkelijk was.' Grijnsde Logan en hij drukte zijn lippen weer op die van Nicki. Nou makkelijk was een groot woord, het duurde vijf dagen voordat het gebeurde, bij andere meisjes hoogstens een kwartier. Maar ja, je kon niet alles hebben. Hij drukte zijn lippen in haar hals en liet zijn tanden in haar hals zinken. Eigenlijk had hij geen honger, maar hij vond het gewoon heerlijk als Nicki zacht in zijn oor kreunde van pijn. Dat klonk gewoon heerlijk, hij raakte daar ook opgewonden van dan. Maar hij zou Nicki niet te veel aan doen. Hij likte haar hals af zodat het bloedden zou stoppen. Hij drukte zijn lippen weer op die van haar en gleed met zijn vinger langs de knoop die ze had gemaakt in het laken. Hij grijnsde, hij hoefde het niet te doen, maar hij kon Nicki wel laten geloven dat hij het opnieuw wilde doen. Hij maakte de knoop los van het laken en bleef zijn lippen op die van haar duwen. Hij gleed met zijn tong bij haar naar binnen en zocht haar tong. Hij speelde met haar tong en liet het laken langzaam van haar afglijden. Ze zou hem echt haten hierna, maar dat vond hij alleen maar leuk. Hij bleef zijn lippen op die van haar drukken. Waarschijnlijk zou ze elk moment gaan stikken als hij haar lippen niet nu met rust zou laten. Hij trok zich terug en drukte zijn lippen over haar kaak en hals.

Uiteindelijk grijnsde hij en duwde zich van Nicki af. 'Maak je maar geen zorgen, ik heb je hier niet voor de seks, dat kan ik wel wat beter krijgen.' Zei hij tegen Nicki en liep naar de kast. Hij pakte het jurkje van Nicki en gooide die naar haar toe. Hij liet zijn blik schaamteloos over het naakte lichaam van Nicki glijden. Misschien kon hij niet iets beters krijgen, maar toch hij kon wel een ander krijgen die een stuk makkelijker was dan Nicki. Hij Grijnsde voorkort en liep daarna naar de keuken. Hij liet zich daar op van de stoelen zaken nadat hij een nieuwe fles drank uit de kast had gepakt. Een ding was hij wel blij mee NIcki dronk niet des te meer voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicki
Tsc Witch
Tsc Witch
Nicki


Aantal berichten : 74
Punten : 103
Steren : 0
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in jou kast

Character sheet
Leeftijd: 23
Partner: How can I ever love someone, If I dont know how to love.
Soort: Hybrid

~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 8:08 am

Liefje, alles wat ik aanraakt laat geen vinger afdrukken achter omdat ik
dood ben. En ik wis jouw gedachtte dus je weet helemaal niet wat ik je
heb aangedaan. En denk je nou echt dat ik niet op je zou letten? Ik laat
je niet zomaar gaan.'
O ja dat klonk logies. Voor dat Nicki het ook maar in de gaten had lag ze op de bank. 'Ik vond het anders hartstikke leuk op de keukentafel. Nooit geweten dat je zo makkelijk was.' Nicki keek weer eens woedend. "Hou toch je bek." Siste ze. Nicki was niet makkelijk. Ze had gewoon zin en dat was het hem gewoon.

Nicki kreunde pijnlijk toen ze zijn tanden in haar huid voelde. Wanneer hield hij nu eens op met dit. Nicki sloot haar ogen toen hij haar zoende en ze even later zijn hand op de knoop van het laken voelde. Nee ze wou niet. Niet weer. Een keer was meer dan zat. En ze had nog steeds last van haar spieren.
Echt alles deed haar pijn. Nicki stribbelde tegen en probeerde onder zijn lichaam vandaan te komen wat niet lukte. Ze wou het gewoon niet. Nicki kreeg haast geen adem en was opgelucht toen Logan van haar af ging.

Ze ging zitten en streek met haar vingers over de wondjes en keek hem aan. 'Maak je maar geen zorgen, ik heb je hier niet voor de seks, dat kan ik wel wat beter krijgen.' Nicki zag hoe hij naar haar lichaam keek en trok snel het jurkje aan. "Klootzak" Siste ze waarna ze achter hem aan liep om vervolgens naar boven te lopen. En in de venter bank ging zitten.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~I'm nice... Sometimes~   ~I'm nice... Sometimes~ - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~I'm nice... Sometimes~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Salem :: Oost. :: Huizen.-
Ga naar: